Jak se změnilo vnímání světa influencerů zejména vlivem nástupu TikToku? Co to znamená pro spolupráci se značkami a jaká je budoucnost influencer marketingu - to vám přiblíží jeden z jeho českých zakladatelů.
Mediální data o vašich kampaních jsou stále více zkreslená a dají se interpretovat mnoha způsoby. Přesto se ale bez nich neobejdete a je důležité s nimi pracovat. Jak lépe pochopit souvislosti a neoddělovat online a offline jako dva světy? Ukážeme si na konkrétních příkladech z praxe.
Jak moc se deklarovaná prohlášení liší od pravdy? Jak odhalit skryté předsudky, o kterých lidé z různých důvodů nemluví? V rámci případových studií ukážeme fungování metod, které měří podvědomí a odhalují cenné informace, které by v klasickém výzkumu zůstaly skryty. Přijďte se podívat, co dokáží odhalit Neuroscience, měření elektrodermální aktivity kůže nebo Reakční časy.
Jaké jsou skryté nástrahy marketingu při „prodeji“ politických ideálů? V čem se často marketéři mýlí, když tvrdí, že „oni by to dělali lépe“? Máme pro vás příběh z praxe na příkladu (ne)popularity Evropské unie.
Že jsou investice jen pro milionáře? Naopak! Pro Portu, první automatizovanou investiční platformu u nás, navrhl PRAM edukační kampaň, která během tří měsíců zvýšila počet denních uživatelů 2,5krát. Kromě 42 výstupů v médiích přivedla více než 300 nových investorů, kteří vložili 6,2 miliónu Kč. To znamená, že se investice do PR vyplatila platformě Portu 25krát. Kampaň získala Grand Prix na soutěži Lemur – Česká cena za PR.
Spousta rozhodnutí v marketingu stojí podle něj na dost vratkých základech. Obrovská část marketingové teorie je založena na něčí „dojmologii“ nebo vnitřním pocitu. To je hrozný základ pro rozhodnutí za miliony dolarů. Namísto toho se potřebujeme pevně opřít o behaviorální vědu. Ta nám říká naprosto přesně, čím jsou spotřebitelé ve skutečnosti ovlivněni. Nevychází z toho, o čem jsme přesvědčeni nebo jaký z toho máme pocit, stojí na vědecky ověřených experimentech. Ve svém příspěvku Richard vysvětlí, jak k behaviorální vědě v marketingu přistupovat a jak ji můžeme prakticky využít.
Když ji miluješ, není co řešit. Kofola je odnepaměti spojena s láskou. Dá se ale s láskou v marketingu pracovat autenticky? A jak se její vnímání mění v čase? Nová kampaň Láskyplný „páteček“ dokazuje, že PR a marketing jdou v Kofole ruku v ruce a že mezi interní a externí komunikací neexistuje dělící čára. Protože to, co chceme kampaní říkat navenek, musí platit i dovnitř.
Klienti nechtějí být v reklamě opravdoví/autentičtí – na tom se shodují největší světoví vydavatelé od BBC až po The NY Times. Nechtějí stavět komunikaci na opravdových příbězích, chtějí prostě jen říct, že jsou nejlepší. To pak míří proti filozofii toho, jak mediální domy chtějí se značkami pracovat. Také Seznam se už několik let snaží ukázat, že reklama se dá dělat i jinak a přesto úspěšně. Klienta prostě nemusíme zmínit hned v první větě.
Povede nefinanční reporting (ESG) a posun v legislativě týkající se udržitelnosti k tomu, že budou vymýceny některé polopravdy a dojde k omezení „lakování na zeleno“? Jak se na udržitelnost dívat přes čísla a jak s nimi pracovat, aby byla věrohodná?
Všechny prezentace nabízejí příležitost vyhrát. Soutěž ani nemusí být vyhlášena, přesto pokaždé bojujete o přízeň a pozornost publika. Jak to jde dohromady s českým přístupem proplout prezentací a mít to rychle za sebou? Co spojuje úspěšné prezentující na velkém pódiu, a kudy cesta nevede?
Marek nám už od roku 2019 pomáhá připravovat spíkry na klíčové konference a s návštěvníky Communication Summitu se podělí o nasbírané zkušenosti nejen z akcí Blue Events.
Boj s dezinformacemi je komplexní výzvou, pro jejíž řešení je klíčová spolupráce mezi neziskovým sektorem a firmami. Příspěvek představí úspěšné partnerství Nadace O2 a mediálně-vzdělávacího spolku Fakescape na projektu Bezpečně v síti. Součástí bude také praktická ukázka, která účastníkům konference umožní vyzkoušet si, zda dokážou rozpoznat falešnou informaci.
Co všechno víte o kremelské informační válce? Jaké jsou její hlavní metody, kanály a dopady na myšlení lidí – a někdy i na chování? Dozvíme se, jaký je oficiální ruský postoj k informačně-psychologické manipulaci. Kromě toho se podíváme na konkrétní příklady útoků Kremlu na cizí obyvatelstvo. Tato prezentace vám poskytne užitečné nástroje, jak rozpoznat a čelit informační agresi Kremlu.
Příspěvek poskytne filozofický a etický pohled na dezinformace a rizika škod, které představují pro společnost v souvislosti s pokrokem v generativní umělé inteligenci. Poukáže na účinné mechanismy boje proti šíření dezinformací a roli, kterou v tom mohou hrát komunikační profesionálové.
Co jsou vlastně dezinformace? Význam tohoto pojmu se v posledních letech výrazně rozšířil a byl také často zaměňován s pojmy jako fake news nebo hoax. V této prezentaci bude představen koncept ABC (Actors, Behaviour, Content) a doložen příklady z praxe. Koncept ABC přináší širší přístup k problematice a umožňuje reagovat na nové strategie využívané k šíření klamavých a zavádějících informací.