• 08:30 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 11:00
    A. One Message, Common Profit

    Moderuje: Marek Hlavica, Executive Chairman, AKA a Managing Director, PIAF

    Trendy, strategie, zahraniční inspirace pro konzistentní komunikaci napříč všemi kanály

    Integrovaná komunikace v propojeném světě

    Tomáš Varga, CEO Central Europe, Publicis One

    Zdravý strach z reklamy – proč je důležité se při startu reklamní kampaně tak trochu bát

    Björn Ståhl, Executive Creative Director, INGO, a part of Grey and Ogilvy network a prezident poroty, PIAF 2018

    Jak zhmotnit internety (příklady nejlepších evropských cross-functional projektů Googlu)

    Alžběta Houzarová, Communications Manager CZ & SK, Google

    Zpráva o (ne)mediálních komunikačních kanálech

    David Čermák, předseda sekce Aktivačních agentur, AKA a CEO agentury, Momentum

    Lucie Vlčková, Senior Research Manager, Nielsen Admosphere

    Jak tyto komunikační kanály vnímají praktici (diskuse nad závěry výzkumu):

    David Vejtruba, ředitel marketingu, Solvent

    Ondřej Svatoň, ředitel marketingu a komunikace, Skanska

  • 11:00 – 11:30
    Přestávka na kávu a čaj

  • 11:30 – 13:30
    B. Purpose and Profit: Jak to optimálně propojit?

    Moderuje: Jan Patera, Consultant, Blue Events


    Case studies dokumentující, že kvalitní komunikace přináší zisk i společenské přínosy

    Krátkodobé a dlouhodobé efekty komunikace: Harmonie či rozpor?

    Petra Průšová, CEO pro CEE, Kantar Insight

    Jana Šmejcová, Senior Business Planner, Kantar CZ

    Whoppers & creativity: Jak zvítězit na hyper konkurenčním trhu s využitím cross channel komunikace

    Iwo Zakowski, General Manager, Burger King Sweden

    Značka, dobro a byznys. Existuje reálný průnik, nebo je to jen póza?

    Martin Woska, Chief Creative & Strategy Director, Triad

    Markéta Plichtová, manažer sociálních sítí a magazínu Soda, O2

    Vzděláváním k obraně proti mediální a informační manipulaci

    Šimon Pánek, ředitel a spoluzakladatel, Člověk v tísni

  • 13:30 – 14:15
    Pracovní oběd, networking

  • 14:15 – 16:30
    C. Odborné paralelní sekce

    C1. Money Talks

    Moderuje

    Tomáš Krásný, Partner, Blue Events

    Jak kvantifikovat efekty komunikace? A jak dělat komunikaci efektivně?


    Panelisté:

    Dušan Cút, Sr. Specialist, Media Planning&Campaigns, ATL and Retail Communications, Vodafone

    Hana Huntová, výkonná ředitelka, SIMAR

    Renata Rosendorfská, Analytics & Insight Director, Wavemaker

    Lucie Srbková, Account Director, McCann

    Miroslav Tesař, ředitel prodejní sítě a péče o zákazniky, ALZA cz

    Lukáš Vynikal, člen Advisory Boardu, IdeaSense

    C2. Reklama 5.0

    Moderuje

    Jan Patera, Consultant, Blue Events

    Reklama v post-digitální fázi aneb co dělat, když nám dojde, že digitální nástroje nejsou samospasitelné 


    Panelisté:

    Jakub Hodboď, Strategy Director, Ogilvy & Social.Lab (USA)

    Michal Kroupa, Marketing Manager, IKEA

    Zoltán Károly Palotai, Managing Director, trnd CEE

    Martin Pešta, Managing Director, Geometry Prague a zástupce Asociace aktivačních agentur

    Jan Podzimek, Head of PRIA

    C3. PR vzor 2018+

    Moderuje

    Denisa Hejlová, vedoucí Katedry marketingové komunikace a PR, Univerzita Karlova

    Role PR ve světě vyžadujícím výsledky. Digitalizace a konvergence s marketingem – domácí i mezinárodní zkušenosti 


    Panelisté:

    Lenka Čábelová, manažerka PR a CSR, Microsoft

    Alžběta Fridrichová, Managing Director, ADison

    Ján Kondáš, Head of Communications, TESCO

    Martin Mazag, prezident, Asociácia public relations SR

    C4. Nejtvrdší ořech

    Moderuje

    Marek Zeman, ředitel odboru komunikace, Česká národní banka

    Titulárním partnerem sekce je Hlavní město Praha


    Komunikace veřejného sektoru. Jak kultivovat veřejnou debatu 


    Panelisté:

    Martin Dolejš, Head of Commerce Development CZ&SK, Mastercard

    Radek Holý, mluvčí Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost

    Věra Palkovská, starostka, město Třinec

    Tomáš Rákos, spoluzakladatel, D21

    Radek Sazama, ředitel retailové komory, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR

    Adam Švejda, ředitel sekce vnějších vztahů, IPR – Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy

  • 16:30 – 18:00
    Koktejl, networking

  • 18:00 – 20:00
    BEST OF PIAF

    (Přehlídka toho nejlepšího, co kreativní soutěž přinesla a vyhlášení vítězů)




  • 20:00
    Let´s Party!!!