Program

Letošní Communication Summit proběhne 4. května 2022 v prostorách DOX+


Kdo letos také vystoupí?



Marek VomočilPR Leader pro IKEA ČR, Maďarsko, Slovensko

Jak budovat důvěru ke značce skrze nekomerční projekty? To je téma pro lídra oceňovaného projektu Za bezpečný domov, ve kterém IKEA společně s neziskovými a akademickými partnery podporuje oběti domácího násilí. V oboru komunikace se Marek pohybuje přes 12 let, zhruba devět let strávil v agenturním prostředí, kde vedl strategické klienty z bankovního a retailové sektoru. V Ikea je regionálně zodpovědný za komerční PR, krizovou komunikaci, mediální strategii a influencer engagement, komunikačně řídí projekty se společenským přesahem.



Petra Dolejšová, právnička, bezparagrafu.cz 

Nejlépe hodnocená řečnice „online verze“ Communication Summitu se vrací na stage před publikum – tentokrát s tématem real-time marketingu. V rámci tenkého ledu „aktivismu značek“ se v komunikaci čím dál častěji reaguje na věci veřejného dění, ať už jsou to války, politici, gender, ekologie, Covid. Přitom právě tento marketing často pracuje se zákonem zakázanými tématy jako je strach, násilí, menšiny atd. Kudy vedou ty hranice zákona v téhle oblasti? O tom všem prakticky, vtipně a bez paragrafů, způsobem, který si budete dlouho pamatovat.



Juraj Pobjecký, Head of Brand Strategy, Isadore Apparel

Nestává se moc často, aby kampaň ze střední Evropy vyhrála evropské finále soutěže efektivních reklam Effie. Povedlo se to slovenské značce cyklistického oblečení Isadore, která staví na udržitelnosti, nicméně v kampani Cycling Struggles se soustředila na leckdy humorné „příběhy opravdové cyklistiky“. Juraj Pobjecký, který odpovídá za strategii značky Isadore a její komunikaci, získal na Slovensku ocenění „Marketér roka“. Jeho cílem je vybudovat mezinárodně silnou, rozpoznatelnou značku cyklistického oblečení.




Štefan Sarvaš, Growth Acceleration CMI, Mars Inc.

Máte jedinečnou příležitost čerpat ze zkušeností Mars Wrigley na poli vyhodnocování efektivity reklamy. Dozvíte se na konkrétních příkladech, proč musí každá komunikace být kreativní, pokud má skutečně prodávat. Štefan je v Marsu členem interní konzultační skupiny zaměřené na Growth Legacy Strategic Program, společnou iniciativu Mars Wrigley a Ehrenberg Bass Institute for Marketing Science zaměřenou na strategickou změnu v trzích s růstovým potenciálem.




Lucie Mádlová, zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti

Jak dělat dobro a zároveň dobrý byznys? To je velká debata, kterou povede Lucie se svými hosty. Za posledních devět let se jí podařilo vybudovat Asociaci společenské odpovědnosti, která má již více než 440 členů a daří se jí zviditelňovat v Česku zejména Cíle udržitelného rozvoje od OSN (SDGs). Časopis Forbes ji opakovaně řadí mezi 100 nevlivnějších žen Česka. Do Česka přivedla světový svátek dárcovství Giving Tuesday. Stojí také za unikátním společensky odpovědným e-shopem s udržitelnými dárky Nakup na Dobro.



Kateřina Borovanská, CEO FREYA, Fénix content marketing

Bude součástí marketingového a obsahového teamu nová role Corporate data journalist? Proměna firemního obsahu v poslední dekádě je silně spojená s digitálními komunikačními nástroji. Jak změní data firemní obsah, projekty a PR? Jak propojit BI projekty s firemním obsahem? Kateřina se věnuje 16 let byznys a marketingovým strategiím. Evangelizovala obor content marketingu v ČR a věnuje se jeho rozvoji na mezinárodní úrovni. FREYA již téměř dekádu předává ceny Fénix content marketing za nejlepší firemní obsah v ČR, které od roku 2023 budou mezinárodní. Kateřina působí také jako Managing Partner společnosti The Reputation Guardians.




Petr Šmíd, Head of Brand Marketing CEE, Google 

Působí jako Country Marketing Manager pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko a zároveñ vede Google Brand Marketing pro střední a východní Evropu. Kariéru začal v McKinsey & Company, kde strávil 7 let analýzou bankovnictví a zdravotnictví. Kromě studia CEMS a INSEAD MBA je Petr nadšený vzděláváním - často vede workshopy pro studenty, profesionály či startupisty. Celoživotní vzdělávání je také důležitou součástí programu Grow with Google, který především pomáhá lidem růst v jejich kariéře či byznysu.




Michaela Franeková, generální ředitelka, Unilever ČR/SR 

Ve firmě Unilever začala působit v roce 2003 jako studentka na bratislavské pobočce. Pracovala na lokálních i regionálních pozicích v marketingu, customer marketingu a obchodu. V roce 2015 se stala viceprezidentkou marketingu pro kategorii potravinových a zmrzlinových značek pro dvacet zemí střední a východní Evropy. Od roku 2019 vedle toho zastává funkci generální ředitelky pro Českou a Slovenskou republiku.



Kompletní program zveřejníme 15. března. Máte nápad, jak jej obohatit? Spojte se s námi.