Program

Communication Summit proběhne 24. května 2023 v prostorách DOX+

Podívejte se, kdo jsou hlavní řečníci. Kompletní program zveřejníme v polovině dubna.

Program

Jessikka Aro

Finská investigativní novinářka a expertka na ruskou dezinformační válku. Od roku 2014 se specializuje na odhalování ruských internetových trollů, šířících falešné zprávy mezi obyvateli Finska. Postupně zmapovala jejich aktivity a podařilo se jí odhalit a popsat činnost trollí farmy, sídlící v Petrohradě, která je financována ruským oligarchou Jevgenijem Prigožinem. Za svou práci obdržela v roce 2016 finskou Velkou novinářskou cenu nebo americkou Mezinárodní cenu ženské odvahy. Česky jí vyšla kniha Putinovi trollové. Bude mluvit na téma: Ruská informační válka jako bezpečnostní hrozba a jak jí čelit. Do Prahy přijíždí na pozvání spolku Nelež, který je odborným garantem Communication Summitu 2023.

Program

Benjamin Lange

Působí jako odborník na etiku z Univerzity Ludwiga Maximiliána v Mnichově a také jako hostující výzkumník v týmu odpovědných inovací společnosti Google. Je poradcem v oblasti organizační etiky, společenské odpovědnosti firem (CSR) a digitální odpovědnosti firem (CDR). Sám uvádí, že jeho přístup a metodika dokáží efektivně zvyšovat růst firem, motivovat zaměstnance, zefektivnit sociální dopad a inspirovat zákazníky. Bude mít přednášku na téma „Dezinformace: filosofická analýza“. Do Prahy přijíždí na pozvání spolku Nelež, který je odborným garantem Communication Summitu 2023.

Program

Richard Shotton

Jeden z nejuznávanějších odborníků na použití behaviorální vědy v marketingu. Spolupracuje se značkami jako je Google, Mondelez, BrewDog či Barclays. Je autorem knihy The Choice Factory (česky anatomie rozhodování, 2020), která vysvětluje, jak může behaviorální věda řešit obchodní výzvy. Prodalo se ho více než 70 000 výtisků ve 12 jazycích. Právě vyšla jeho nejnovější kniha na toto téma The Illusion of Choice. V roce 2021 byl jmenován čestným členem IPA a spolupracovníkem Mollerova institutu, Churchill College, Cambridge University.

Na Communication Summitu 2023 bude mluvit o tom, na čem ve skutečnosti stojí reklama. Spousta rozhodnutí v marketingu stojí podle něj na dost vratkých základech. Obrovská část marketingové teorie je založena na něčí „dojmologii“ nebo nějakém vnitřním pocitu. Stavět na tomhle rozhodnutí za miliony dolarů je dost hrozné. Namísto toho se potřebujeme pevně opřít o behaviorální vědu. Ta nám říká naprosto přesně, čím jsou spotřebitelé ve skutečnosti ovlivněni. Nevychází z toho, o čem jsme přesvědčení nebo jaký máme pocit. Stojí na vědecky ověřených experimentech. Ve svém příspěvku vysvětlím, jak k behaviorální vědě v marketingu přistupovat a jak ji můžeme prakticky využít.