O summitu

Manažeři komunikace a PR mají ve firmách stále více na starosti také CSR a udržitelnost. Nejen pro ně je 4. května 2022 určen Communication Summit s podtitulem „Hlavně ať to dává smysl“.

Communication Summit pořádá Blue Events od roku 2018 s cílem zbořit sila a dát dohromady všechny komunikační profesionály, ať už pracují v oddělení marketingu nebo v PR. Akce vzniká za podpory Asociace komunikačních agentur a řady komerčních partnerů. Summit se velmi rychle stal vrcholovým setkáním oboru a ideální platformou pro výměnu názorů mezi zástupci klientů a agentur.

První dva ročníky se konaly za osobní účasti publika a přilákaly celkem 800 účastníků. Další dva byly vysílané v hybridní podobě, přilákaly celkem 600 diváků a vysloužily si označení jako „nejlepší virtuální konference“.

V roce 2022 se vracíme k „prezenční“ formě a zveme vás na konferenci osobně zpět do sálu prostoru DOX+. Mezi řečníky Communication Summitu se představili v minulosti Les Binet, Richard Shotton, Sorin Patilinet a další hvězdy marketingu a komunikace.

Proč se zúčastnit?

Tradice: Nejsme zelenáči. Konference pořádáme už tři dekády. Baví nás to a umíme to. Naše akce patří k těm nejvýznamnějším v ČR.

Setkání: Tady potkáte ty správné lidi. Osobní setkání nikdy nemělo tak velkou hodnotu jako v dnešní době.

Poslání: Věříme, že kvalitní komunikace vede k lepším finančním výsledkům a může mít širší společenský dopad.

Podívejte se, co je letos na programu.


Velká účast, skvělý obsah. Líbilo se mi, jak tým Blue Events zvládl zkombinovat formát velké prezentační show s intimním seminářem pro vybrané klienty. Bylo to inspirující a zábavné!
Les Binet, Group Head of Effectiveness, adam&eveDDB (o ročníku 2019)

Byla jedna z nejvíc profi konferencí, na kterých jsem byla, a to ještě pominu fakt, za jakých brutálních podmínek jste to organizovali.
Petra Dolejšová, advokátka (o ročníku 2020)

Mám radost, jak se Blue Events podařilo tu konferenční show udržet v chodu i přes překážky doby. Bylo to pro mě velmi zajímavé vidět to zákulisí.
Václav Pavelka, Managing Partner, Native PR (o ročníku 2021)

Jak bude akce probíhat?

Od začátku investujeme do toho, aby konference mohla proběhnout za osobní účasti publika při dodržení bezpečnostních pravidel a aktuálních opatření vlády. Řečníci budou prezentovat živě přímo v sále, případně společně diskutovat. Těšit se můžete i na workshopy a závěrečný koktejl.

O čem to bude?



Jste připraveni škrtnout z komunikace nesmysly? Většina značek se potýká s tím, že jejich obsah lidé nevnímají jako relevantní. Spotřebitelé přitom očekávají mnohem víc. Chtějí nejen smysluplnou komunikaci, ale posuzují firmy podle toho, jaký širší společenský dopad má jejich podnikání. Stále více značek si tak kromě ekonomického růstu klade cíle v oblasti zdraví, životního prostředí, udržitelnosti, inkluze a další. Nemusí hned zachraňovat svět, ale mohou lidem pomoci zlepšit život, postrčit je ke správným rozhodnutím. Jak se stát smysluplnou značkou? Kdy a jak je dobré komunikovat „smysl“? Je to efektivní v dnešní době? Jak to může značkám pomoci a čeho se přitom vyvarovat?

Ze studie „Meaningfull Brands“ skupiny Havas vyplývá, že až 77 % značek by mohlo zaniknout a nikomu by nechyběly. Žijeme ve věku cynismu, kdy lidé už nevěří tomu, co značky slibují. Ti, jejichž podnikání dává širší smysl, než je zisk a prodej, se dostávají do výhody. Značky vnímané jako ty, co mění svět k lepšímu dosahují o 134 % lepšího výkonu než akciové trhy, roste i jejich podíl na výdajích spotřebitelů. Lidé globálně deklarují, že chtějí „hlasovat peněženkou“ a nakupovat právě od smysluplných značek. A klidně za vyšší cenu. Jaká je naše česká realita? Jak přesvědčivě dostat smysluplný rozměr do nákupního rozhodování?

Součástí programu, který právě připravujeme, budou jak strategické přístupy k tématu smysluplných značek, tak konkrétní případové studie z domova i zahraničí. Zveřejníme také velký výzkum o tom, jak smysluplněji mohou dnes spolupracovat klienti a komunikační agentury.

S kým se potkáte?

Na Communication Summitu potkáte ředitele marketingu, komunikace a PR, manažery a specialisty na komunikaci, ale i zástupce nejvyššího vedení a majitele firem. Účastní se hlavně klienti, a to z mnoha sektorů jako jsou FMCG, retail, průmyslová výroba, veřejné instituce, finance a další. Na straně druhé jsou pak zástupci PR, reklamních, výzkumných, poradenských a mediálních agentur.