Communication Summit pořádá Blue Events od roku 2018 s cílem „zbořit sila“.
Pojďme znovu dát dohromady všechny komunikační profesionály, ať už pracují v oddělení marketingu nebo v PR, v různých agenturách nebo u klientů.
Mezi řečníky Communication Summitu se představili v minulosti Les Binet, Richard Shotton, Sorin Patilinet, Peter Field a další hvězdy marketingu a komunikace.
Tradice: Nejsme zelenáči. Konference pořádáme už tři dekády a patří k těm nejvýznamnějším v ČR.
Setkání: Tady potkáte ty správné lidi. Osobní setkání nikdy nemělo tak velkou hodnotu jako v dnešní době.
Poslání: Věříme, že kvalitní komunikace vede k lepším finančním výsledkům i širšímu společenskému dopadu.
Minulý ročník byl vyprodaný dva týdny před konáním akce, tak si pospěšte s registrací, kapacita je omezená!
Co říkají účastníci minulého ročníku
Děkuji za to, že jste vydrželi, že děláte tento typ akcí a že člověk odchází s pocitem kvalitně vyplněného dne.
Jeden z nejlepších programů.
Odcházím se spoustou poznámek.
Konečně OffLine.
Propojování komunikace s jinými oblastmi, se kterými také souvisí, je super.
Cením případové studie.
Zajímavá a aktuální témata, skvělá moderace paní Babčáková i pan Hlavica.
Komunikace značek a institucí musí být „autentická“, protože dnes se nic neodpouští a nic neututlá. Buďme tedy opravdoví!
Ale co to přesně znamená?
Známe pravdu o tom, jak fungují média, jaká komunikace prodává, jak se lidé rozhodují, jak komunikovat odpovědně?
Co všechno nám v komunikaci pomůže být skutečně o-pravdoví? O tom bude 6. ročník Communication Summitu, který se koná 24. května 2023. To nejlepší z marketingové a PR komunikace zažijete pod jednou střechou v DOX+!
Jak v komunikaci co nejlépe použít poznatky o tom, jak se lidé skutečně rozhodují? Lepšího marketingového odborníka na behaviorální vědy, než je Richard Shotton, byste jen těžko hledali. Spolupracuje se značkami jako je Google, Mondelez, BrewDog a Barclays a je také hlavním řečníkem Communication Summitu 2023.
Díky Blue Events vyšla jeho první kniha The Choice Factory také česky („Anatomie rozhodování“) v roce 2020, kvůli pandemii ale nemohl přijet ji osobně představit. Knihy se prodalo více než 70 000 výtisků ve 12 jazycích, české vydání je beznadějně vyprodané.
Další knihu o tom, jak může behaviorální věda pomoci byznysu, vydal Richard v roce 2023 pod názvem „The Illusion of Choice“ a tentokrát už se povedlo domluvit i jeho vystoupení v Praze, kam přijede na konferenci vůbec poprvé.
Součástí programu bude i blok „Odpovědná komunikace“ ve spolupráci se spolkem NELEŽ. Zaměří se na rizika šíření dezinformací. Můžou se týkat i Vaší značky.
Nelež v rámci své činnosti upozorňuje zadavatele reklamy, že se jejich komunikace může vyskytovat v negativním kontextu a ohrozit tak reputaci značek. Proto zadavatele žádá, aby svojí reklamou nefinancovali dezinformační a manipulativní weby, jejichž obsah rozděluje společnost.
Na Communication Summitu potkáte ředitele marketingu, komunikace a PR, manažery a specialisty na komunikaci, ale i zástupce nejvyššího vedení a majitele firem.
Účastní se hlavně klienti, a to z mnoha sektorů jako jsou FMCG, retail, průmyslová výroba, veřejné instituce, finance a další. Na straně druhé jsou pak zástupci PR, reklamních, výzkumných, poradenských a mediálních agentur.
Řekli o Communication Summitu
Velká účast, skvělý obsah. Líbilo se mi, jak tým Blue Events zvládl zkombinovat formát velké prezentační show s intimním seminářem pro vybrané klienty. Bylo to inspirující a zábavné!
Les Binet, Group Head of Effectiveness, adam&eveDDB (o ročníku 2019)
Byla jedna z nejvíc profi konferencí, na kterých jsem byla, a to ještě pominu fakt, za jakých brutálních podmínek jste to organizovali.
Petra Dolejšová, advokátka (o ročníku 2020)
Mám radost, jak se Blue Events podařilo tu konferenční show udržet v chodu i přes překážky doby. Bylo to pro mě velmi zajímavé vidět to zákulisí.
Václav Pavelka, Managing Partner, Native PR (o ročníku 2021)