O summitu

Communication Summit pořádá Blue Events od roku 2018 s cílem „zbořit sila“.

Pojďme znovu dát dohromady všechny komunikační profesionály, ať už pracují v oddělení marketingu nebo v PR, v různých agenturách nebo u klientů.

Mezi řečníky Communication Summitu se představili v minulosti Les Binet, Richard Shotton, Sorin Patilinet, Peter Field a další hvězdy marketingu a komunikace.

Proč se zúčastnit?

Tradice: Nejsme zelenáči. Konference pořádáme už tři dekády a patří k těm nejvýznamnějším v ČR.

Setkání: Tady potkáte ty správné lidi. Osobní setkání nikdy nemělo tak velkou hodnotu jako v dnešní době.

Poslání: Věříme, že kvalitní komunikace vede k lepším finančním výsledkům i širšímu společenskému dopadu.

Minulý ročník byl vyprodaný dva týdny před konáním akce, tak si pospěšte s registrací, kapacita je omezená!

Co říkají účastníci minulého ročníku

Děkuji za to, že jste vydrželi, že děláte tento typ akcí a že člověk odchází s pocitem kvalitně vyplněného dne.

Jeden z nejlepších programů.

Odcházím se spoustou poznámek.

Konečně OffLine.

Propojování komunikace s jinými oblastmi, se kterými také souvisí, je super.

Cením případové studie.

Zajímavá a aktuální témata, skvělá moderace paní Babčáková i pan Hlavica.

O čem to bude?

O summitu

Komunikace značek a institucí musí být „autentická“, protože dnes se nic neodpouští a nic neututlá. Buďme tedy opravdoví!

Ale co to přesně znamená?

Známe pravdu o tom, jak fungují média, jaká komunikace prodává, jak se lidé rozhodují, jak komunikovat odpovědně?

Co všechno nám v komunikaci pomůže být skutečně o-pravdoví? O tom bude 6. ročník Communication Summitu, který se koná 24. května 2023. To nejlepší z marketingové a PR komunikace zažijete pod jednou střechou v DOX+!

O summitu

Kdo je hlavní řečník?

Richard Shotton

Jak v komunikaci co nejlépe použít poznatky o tom, jak se lidé skutečně rozhodují? Lepšího marketingového odborníka na behaviorální vědy, než je Richard Shotton, byste jen těžko hledali. Spolupracuje se značkami jako je Google, Mondelez, BrewDog a Barclays a je také hlavním řečníkem Communication Summitu 2023.

Díky Blue Events vyšla jeho první kniha The Choice Factory také česky („Anatomie rozhodování“) v roce 2020, kvůli pandemii ale nemohl přijet ji osobně představit. Knihy se prodalo více než 70 000 výtisků ve 12 jazycích, české vydání je beznadějně vyprodané.

Další knihu o tom, jak může behaviorální věda pomoci byznysu, vydal Richard v roce 2023 pod názvem „The Illusion of Choice“ a tentokrát už se povedlo domluvit i jeho vystoupení v Praze, kam přijede na konferenci vůbec poprvé.

O summitu

Odpovědná komunikace

Součástí programu bude i blok „Odpovědná komunikace“ ve spolupráci se spolkem NELEŽ. Zaměří se na rizika šíření dezinformací. Můžou se týkat i Vaší značky.

Nelež v rámci své činnosti upozorňuje zadavatele reklamy, že se jejich komunikace může vyskytovat v negativním kontextu a ohrozit tak reputaci značek. Proto zadavatele žádá, aby svojí reklamou nefinancovali dezinformační a manipulativní weby, jejichž obsah rozděluje společnost.

S kým se potkáte?

Na Communication Summitu potkáte ředitele marketingu, komunikace a PR, manažery a specialisty na komunikaci, ale i zástupce nejvyššího vedení a majitele firem.

Účastní se hlavně klienti, a to z mnoha sektorů jako jsou FMCG, retail, průmyslová výroba, veřejné instituce, finance a další. Na straně druhé jsou pak zástupci PR, reklamních, výzkumných, poradenských a mediálních agentur

Řekli o Communication Summitu

Velká účast, skvělý obsah. Líbilo se mi, jak tým Blue Events zvládl zkombinovat formát velké prezentační show s intimním seminářem pro vybrané klienty. Bylo to inspirující a zábavné!

Les Binet, Group Head of Effectiveness, adam&eveDDB (o ročníku 2019)

Byla jedna z nejvíc profi konferencí, na kterých jsem byla, a to ještě pominu fakt, za jakých brutálních podmínek jste to organizovali.

Petra Dolejšová, advokátka (o ročníku 2020)

Mám radost, jak se Blue Events podařilo tu konferenční show udržet v chodu i přes překážky doby. Bylo to pro mě velmi zajímavé vidět to zákulisí.

Václav Pavelka, Managing Partner, Native PR (o ročníku 2021)

Jaké byly minulé ročníky?