Al%c5%beb%c4%9bta kr%c3%a1lov%c3%a1

Alžběta Králová

Působí jako Managing Partner IPM Consulting, politická konzultantka, PR manažerka a zakladatelka Institutu politického marketingu (IPM). Zkušenosti sbírala v zahraničí, především ve Spojených státech amerických. V roce 2017 byla součástí užšího volebního týmu Emmanuela Macrona v prezidentských volbách. Dříve působila mimo jiné na Ministerstvu pro místní rozvoj nebo jako PR manažerka v americké agentuře FleishmanHillard.

Její práce byla oceněna např. prvním místem v České ceně za PR v kategorii politická komunikace. Díky získaným zkušenostem se stala uznávanou expertkou, která se zaměřuje na rozvíjení politického marketingu, zejména na vedení kampaní a vytváření komunikačních strategií.

V různých pozicích se podílela na českých i zahraničních kampaních pro malé i největší strany a jednotlivé kandidáty. Vede stážové programy, je autorkou několika knih na téma politického marketingu, které rozebírají české a americké case studies. Pořádá workshopy pro odborné publikum, vede mediální tréninky pro politiky a pomáhá jim zlepšovat komunikaci a využití komunikačních kanálů. Na jaře 2019 se účastnila prestižního amerického vládního programu IVLP na téma „Ženy v politice“, kde se zástupkyněmi dalších 19 zemí světa potkala špičky oboru, včetně prezidentských kandidátů a absolvovaly mnoho tréninků na vedení politických kampaní.

Ve svém příspěvku na Communication Summitu se zaměří na to, co funguje a nefunguje v politickém marketingu a komunikaci a na rozdíly mezi ČR a USA.