Content jozov

Miroslava Jozová

Amazon CEE

Přestože jsou firmy Uber a Amazon považováni za ty, které způsobily revoluci ve svém oboru, ve své lokální komunikaci Ameriku objevovat nemusely: zaměřily se na to, co české zákazníky zajímá, a tím posílily jejich vztah k „cizí“ značce. O tom bude na Summitu mluvit Miroslava Jozová, která pracovala pro obě tyto společnosti.

PR manažerkou Amazonu pro region střední a východní Evropy je od loňského října, řídí externí komunikaci a CSR Amazonu v oblasti distribučních center (Amazon Fulfillment) a korporátní komunikace především na českém a slovenském trhu. Předtím působila jako tisková mluvčí společnosti Uber a starala se o externí komunikaci na českém a slovenském trhu. Kariéru začínala v roce 2012 v Ogilvy PR, kde se starala zejména o technologické a finanční klienty jako GE Money Bank, MasterCard nebo právě Uber. Studovala na Bournemouth University a Oxford Brookes University, obojí ve Velké Británii.