Content svobodov

Zuzana Svobodová

McDonald´s

Začínala v roce 2000 v accountském týmu Ogilvy PR, kde mj. pracovala na značkách jako Absolut vodka nebo Plzeňský Prazdroj. Pak si na 5 let odskočila do brand marketingu, aby se ujistila, že práce v PR ji baví nejvíce, a tak se, tentokrát už na klientské straně, začala bít za image značky Coca-Cola v Čechách a na Slovensku. Když po mateřské přišla nabídka podílet se na změně vnímání největší fastfoodové sítě českou a slovenskou veřejností, neváhala ani minutu. Je totiž jen málo společností, o jejichž produktech lidé vědí tolik „zaručených“ informací a boření zakořeněných mýtů vnímala jako velkou profesní výzvu. PR oddělení „Mekáče“ vede od roku 2014 a stojí za tím, jak se McDonald‘s prezentuje před médii a veřejností, stejně jako za komunikací se zákazníky. Vloni musela řešit velmi delikátní situaci a její práce na ochraně reputace značky měla nakonec dokonce globální rozměr. V jejím příspěvku se dozvíte, kam až mohou zajít různé „žertíky“ youtuberů, co dělat v případě, že partička holobrádků na sociálních médiích šikanuje vaše zaměstnance a že žádné dveře nejsou tak daleko, aby se na ně z malé české kotliny nedalo zaklepat.