Content jaroslav k bele

Jaroslav Kábele

Od října 2017 působí jako ředitel pro strategii a rozvoj ČTK. Mezi jeho úkoly patří vedení rozvoje nových služeb a produktů největší české tiskové agentury, vyhledávání nových příležitostí nejen na mediálním trhu a řízení inovací. Po absolvování Fakulty žurnalistiky UK začínal Kábele právě v ČTK v roce 1989 jako reportér. Po necelých čtyřech letech přestoupil do MF DNES a pracoval jako editor a vedoucí regionálního zpravodajství. Později stál u zrodu zpravodajského webu iDnes.cz, byl sedm let jeho prvním šéfredaktorem, poté ředitelem. Od roku 2013 byl ředitelem pro nové příležitosti a rozvoj, kde se zejména podílel na vyhledávání online akvizic pro mediální skupinu Mafra.

Ve svém příspěvku na Communication Summitu se zaměří na vztah tiskové agentury, médií a PR agentur. Vysvětlí význam nemediálních služeb ČTK a nastíní trendy v zahraničí. Jaroslav razí myšlenku, že „PR není nepřítel“ v tom smyslu, že pronikání ČTK do nemediálních služeb zejména přes Protext a nové video služby neznamená konkurenci pro zavedené agentury, ale nový nástroj.