Content mark cichon kulat

Mark Cichon

Mark vystudoval obor Business & Marketing na University of South Australia pod vedením prof. Byrona Sharpa. Tam se poprvé setkal s jeho přístupem k marketingu, který je založen na vědeckých důkazech a zákonitostech. Po studiích začal působit jako mezinárodní stratég a výkonný ředitel v reklamních agenturách v Austrálii i ve střední Evropě (DDB, TBWA). Po 10 letech v Praze na straně agentury nastoupil do společnosti Mars Confectionary, kde odpovídal za portfolio žvýkaček (Wrigley). Na základě principů Ehrenberg-Bass Institute a studií autorské dvojice Les Binet & Peter Field vyvinul strategie, které přivedly kategorii zpět k růstu.

V posledních třech letech pracoval Mark jako stratég na volné noze, spolupracoval s obchodníky, aby jim pomohl identifikovat skutečné příležitosti pro růst značky a obchodu. Komunikačním agenturám zase radil, jak se stát respektovaným obchodním partnerem pro své klienty. Vydal také klíčovou studii s názvem „Pravda o kočkách a psech“ o spolupráci komunikačních agentur a jejich klientů.

Ve své prezentaci na Summitu nastíní stále složitější „customer journey“ a bude se snažit ukázat, že marketing může být mnohem efektivnější, pokud se zaměříme na zjednodušení a opravdové základy. Netrapte se přizpůsobováním uživatelského prostředí, více se zaměřte na zvládnutí základních věcí - ujistěte se, že váš produkt nebo služba má dostatečnou fyzickou a mentální dostupnost, má dost výrazné a osobité prvky a dostane se k co největšímu počtu lidí. Mark se podělí o základní aspekty fyzické a mentální dostupnosti a navrhne metriky, které je třeba sledovat. Popíše také roli agentur a marketérů při zvládání této nové výzvy.