Content panocha

Michal Panocha

Orkla Foods ČR/SR

Ve Vitaně působí od roku 2011, poslední čtyři roky vede marketing. Nyní po spojení firem Hamé a Vitana se stal marketingovým ředitelem Orkla Foods Česko a Slovensko. Vitaně se daří, loni zvýšila meziročně zisk, za pozitivními výsledky stojí především podpora kategorie koření, zejména produktů pro grilovací sezonu, a další novinky jako třeba polévky bez palmového oleje. Vloni uvedla firma na trh 46 nových produktů, letos jich má být dvojnásobek.

Vitana je tradiční česká potravinářská značka a její mateřská firma je na trhu již 100 let. V komunikaci se ale nedrží jen klasických médií a jde dále. Od roku 2015 využívá naplno digitální kanály a její kampaně můžete vedle TV a POS sledovat na YouTube, Facebooku, Instagramu a na mnoha dalších platformách. Těšte se na společnou prezentaci klienta a agentury MarketUP, která zajišťuje šestým rokem digitální komunikaci pro Vitanu i Hamé.