Content patricie  ediv

Patricie Šedivá

Alza

Do největší české e-commerce firmy nastoupila před dvěma roky. Jak se sama vyjádřila, byl to pro ní po 20 letech v T-Mobilu obrovský punk. V Alze zastává pozici PR manažerky a tiskové mluvčí. Na starosti má kompletní media servis v Česku, na Slovensku a v Maďarsku, podílí se na řadě projektů a věnuje se také společenské odpovědnosti. Za dva roky se jí podařilo otevřít firmu více veřejnosti a několikanásobně zvýšit počet výstupů v médiích. Pokryla tak největší hlad médií a veřejnosti po informacích o této firmě.

O tom, jak se jí podařilo PR více přiblížit zpravodajství a jak pracuje s lidmi interně ve firmě bude mluvit ve svém příspěvku. Jejím cílem je prostřednictvím využití všech komunikačních kanálů ukázat Alzu jako firmu, kde stojí za to nejen nakupovat, ale i pracovat. A to nejen proto, že Alza nabízí 200 000 produktů, ale pro své zákazníky vyvíjí také zajímavé inovace, unikátní služby a zaměstnává extrémně nadané lidi, kteří na těchto inovacích pracují. Její profesní zkušenost je cenná i v tom, že dokáže porovnat „dva světy“. „V korporaci jsou nějakým způsobem zajeté koleje, hodně se plánuje na delší dobu dopředu, a když někdo přijde s inovací, je potřeba ji důkladně zvážit,“ popsala v rozhovoru pro Hospodářské noviny. Alza jí oproti tomu přijde spíš jako start up, kde se změny dějí velmi rychle a velmi rychle také fungují v praxi.