Content renata n mcov  pixov

Renata Němcová Pixová

ČSOB

Třetím rokem vede útvar Skupinové komunikace sdružující v rámci celé skupiny ČSOB agendy marketingové komunikace spolu s externí i interní komunikací. Za cíl si klade propojit a zintenzivnit komunikaci jednotlivých značek a zároveň využívat expertní znalosti a zkušenosti z jednotlivých oblastí komunikace, reklamy, digital marketingu, eventů, společenské odpovědnosti i sponzoringu napříč celou skupinou.

Předtím Renata v ČSOB vedla tým marketingové komunikace, který měl na starost strategii a řízení značek ČSOB a Poštovní spořitelna i oblast digital marketingu. Do ČSOB přišla koncem roku 2014 ze Sberbank, kde se podílela na rebrandingu společnosti a vedla tým marketingu a komunikace. Před tím působila na manažerských postech v Citibank Europe a v komunikační agentuře Ogilvy.

Ve svém příspěvku na Communication Summitu se zaměří na to, jakým výzvám čelila při interní inventuře a integraci týmů z celé skupiny ČSOB, co se podařilo změnit a jaké změny jí ještě čekají. Bude mluvit také o inventuře na poli značek a kreativního konceptu. Věří, že se stále vyplácí nenechat se unést kreativním nápadem, ale zeptat se na názor klienta.