Content roman trzaskalik

Roman Trzaskalik

Plzeňský Prazdroj

V roce 2018 se stal marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje. Většinu svého dosavadního profesního života přitom spojil s Danone, kde nejprve pracoval jako obchodní zástupce, posléze se přesunul do marketingu společnosti Opavia. Dostal se záhy až na vrcholné manažerské posty v mateřském Danone. Od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku, což jsou jedny z klíčových trhů francouzského koncernu.

Když se po 12 letech práce v zahraničí vrátil do Čech, byl až šokován, jak moc se většina značek na trhu nechala strhnout k marketingu založenému na aktivacích s krátkodobými účinky. Dřív se aktivace sice také dělaly, ale převažovalo dlouhodobé budování značek. Roman zároveň není stoupencem bezohledné mediální masáže. Při tvorbě komunikačních konceptů dává přednost těm, co mají schopnost zaujmout a prolomit všeobecný informační šum. Značky podle něj nebojují jen o share of voice, ať už na trhu nebo ve své kategorii. Bojují o pozornost a emoce spotřebitelů.

Tento rodák ze severní Moravy bude na Summitu mluvit hlavně o značce, která je mu zvláště blízká - Radegast. Pro její úspěch je podle něj klíčový stále stejný náboj. Ten dotváří zážitky se značkou napříč touchpointy jako jsou PR, eventy, brandované hospody či dlouhodobě konzistentní TV reklama. Na to, aby se nějaký slogan či koncept opravdu vryl do povědomí lidí, nestačí pár výstřelů. Život je hořký, bohudík.