Content michal n drle

Michal Nýdrle

Kindred

V českém reklamním a marketingovém prostředí se pohybuje od roku 2004, kdy založil digitální agenturu Nydrle. Tu vedl následujících 12 let, aby ji poté začlenil do jím nově vytvořené skupiny digitálních agentur Kindred Group, která se během následujících šesti let vypracovala do pozice největší nezávislé komunikační skupiny v ČR. V roce 2018 se společníky Kindred Group prodal třetí největší globální komunikační skupině Publicis Groupe a stal se členem vedení její české pobočky. Zde se nyní věnuje hlavně rozvoji digitálních aktivit.

Ve svém příspěvku popíše, jak technologie a datové platformy převrátily reklamní svět naruby. Ty dnes nejen určují, co, kde a komu budeme v reklamě ukazovat, ale hrají stále důležitější roli i při generování insightů. Dobrá zpráva je, že to funguje. Není to ale zadarmo. Přístup založený na kombinaci kreativity, dat a technologií vyžaduje změnu myšlení i způsobu práce. Od agentur i klientů. Michal Nýdrle má v tomto směru velké zkušenosti. Angažuje se mj. také v Asociaci komunikačních agentur, kde inicioval vznik nové sekce „Business Transformation Club & Award“.