Content miroslav kr l

Miroslav Král

MarketUP

Více než 15 let řídil prodej, distribuci a marketing v nadnárodních technologických společnostech Microsoft, Honeywell a O2 v ČR a zahraničí. Je absolventem Thunderbird School of Global Management ve Phoenixu v USA. V roce 2010 založil s dalším partnerem konzultační firmu se zaměřením na digitální marketing, pro který předpovídal obrovský potenciál. Měl ovšem jinou motivaci než běžné reklamní agentury. Protože celou svou předchozí kariéru působil v prodeji, chtěl sdílet své zkušenosti s růstovými strategiemi a dělat marketing, který má skutečný byznysový dopad.

Jeho agentura MarketUP se brzy zařadila mezi největší partnery globálních i místních digitálních reklamních platforem. Současný tým v počtu 45 lidí navrhuje a realizuje online strategie, kampaně na budování značky a podporu prodeje pro klienty v ČR a evropských zemích. V letech 2017 a 2018 agentura postoupila do finále globální soutěže Google Premier Partner Awards za region EMEA v kategorii Video Innovation. Mezi její klienty patří Orkla Foods se svými značkami Hamé a Vitana, Billa, Häagen-Dazs, T-mobile, A3 sport, Oriflame, ABB, Jablotron a další.

Na Communication Summitu vystoupí v tandemu s klientem Michalem Panochou, ředitelem marketingu Orkla Foods. Dají vám nahlédnout, jak společně využili rostoucího vlivu digitálu a úspěšně ho zapojili do budování značky Vitana v posledních 5 letech.