Řečníci

 

 
A_Michal_Vlas_k.jpeg

Michal Vlasák, Director, Havas PR Prague

Působí na českém PR trhu od roku 2003, v Havasu je od roku 2007. Specializuje se na korporátní komunikaci, krizovou komunikaci a strategické poradenství klientům. Jako místopředseda Asociace public relations se věnuje problematice veřejných zakázek v komunikaci, vztahu PR a dezinformací a vzdělávacím aktivitám. V roce 2021 zastřešoval PR část kampaně na podporu očkování Udělejme tečku. Přednáší o PR na FSV UK a na PRague Communication Academy.

 
Juraj_Pobjecky.jpeg

Juraj Pobjecký, Head of Brand Strategy, Isadore Apparel

Nestává se moc často, aby kampaň ze střední Evropy vyhrála evropské finále soutěže efektivních reklam Effie. Povedlo se to slovenské značce cyklistického oblečení Isadore, která staví na udržitelnosti, nicméně v kampani Cycling Struggles se soustředila na leckdy humorné „příběhy opravdové cyklistiky“. Juraj Pobjecký, který odpovídá za strategii značky Isadore a její komunikaci, získal na Slovensku ocenění „Marketér roka“. Jeho cílem je vybudovat mezinárodně silnou, rozpoznatelnou značku cyklistického oblečení.

 
Peter_Field.jpeg

Petr Field, strategický plánovač, konzultant

Marketingová komunikace zaměřující se na tzv. Brand Purpose čelí v posledních letech ostré kritice, a to často zaslouženě. Peter Field známý jako „kmotr marketingové efektivity” ukáže, že kampaně založené na udržitelných, sociálních a dalších nekomerčních cílech hrají důležitou roli pro značky, které to myslí vážně. Ušlechtilé kampaně si ale na sebe musí umět vydělat. Na základě nových poznatků a případových studí se naučíte využívat v komunikaci brand purpose a zároveň uspět na trhu. Peter Field má za sebou 40 let zkušeností jako strategický plánovač a konzultant. Je mezinárodně uznávanou a hojně citovanou autoritou v tématech marketingové efektivity a autorem či spoluautorem mnoha publikací včetně The Long & The Short of it, Marketing in the Era of Accountability, Advertising in Recession – Long, Short or Dark?, The Crisis in Creative Effectiveness, The 5 Principles of Growth in B2B Marketing a další.

 
Lucie_M_dlova_kopie.jpeg

Lucie Mádlová, zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti

Jak dělat dobro a zároveň dobrý byznys? To je velká debata, kterou povede Lucie se svými hosty. Za posledních devět let se jí podařilo vybudovat Asociaci společenské odpovědnosti, která má již více než 440 členů a daří se jí zviditelňovat v Česku zejména Cíle udržitelného rozvoje od OSN (SDGs). Časopis Forbes ji opakovaně řadí mezi 100 nevlivnějších žen Česka. Do Česka přivedla světový svátek dárcovství Giving Tuesday. Stojí také za unikátním společensky odpovědným e-shopem s udržitelnými dárky Nakup na Dobro.


 
1.jpeg

Petr Šmíd, Head of Brand Marketing CEE, Google

Působí jako Country Marketing Manager pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko a zároveñ vede Google Brand Marketing pro střední a východní Evropu. Kariéru začal v McKinsey & Company, kde strávil 7 let analýzou bankovnictví a zdravotnictví. Kromě studia CEMS a INSEAD MBA je Petr nadšený vzděláváním - často vede workshopy pro studenty, profesionály či startupisty. Celoživotní vzdělávání je také důležitou součástí programu Grow with Google, který především pomáhá lidem růst v jejich kariéře či byznysu.

 
Michaela_Franekova.jpeg

Michaela Franeková, generální ředitelka, Unilever ČR/SR

Ve firmě Unilever začala působit v roce 2003 jako studentka na bratislavské pobočce. Pracovala na lokálních i regionálních pozicích v marketingu, customer marketingu a obchodu. V roce 2015 se stala viceprezidentkou marketingu pro kategorii potravinových a zmrzlinových značek pro dvacet zemí střední a východní Evropy. Od roku 2019 vedle toho zastává funkci generální ředitelky pro Českou a Slovenskou republiku.

 
A_G_bina_Pithartov__kopie.jpeg

Gabriela Pithartová, Marketing and Engagement Director, Hello bank!

Gabriela se v oboru marketingu pohybuje již 25 let a v současné době řídí v Hello bank! týmy zodpovědné za veškerou komunikaci (klientskou, korporátní i interní), cenovou politiku, CX, UX i udržitelnou strategii. Hello bank! je součástí největší evropské bankovní skupiny BNP PARIBAS. V diskusi odpoví mj, na otázky: Jde vůbec bankovnictví a udržitelná spotřeba dohromady? Zajímá to koncové zákazníky, nebo je to jen další marketingová bublina?

 
A_David_PAvel_kopie.jpeg

David Pavel, spoluzakladatel, Pepperfield

David je vizionář a hnací síla značky .pepper..field, pro kterou hlavní dějovou linkou není momentálně není jenom „pepř“. Je to nová vize, nový přístup, nový marketing, který oslovuje své zákazníky napříč čtyřmi dějovými liniemi: Chutí, Dobrem, Autenticitou a Luxusními dárky.

 
B_Hana_Kovarova_kopie.jpeg

Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro Brand strategii a Komunikaci, Komerční banka

Komunikaci a produktové propozici ve finančním sektoru se věnuje již 16 let. V Komerční bance je aktuálně zodpovědná za komunikaci a strategii značky a také téma udržitelnosti, které současně vede z pozice předsedkyně Komise pro udržitelné finance při ČBA.

 
Petra_Dolej_ov__kopie.jpeg

Petra Dolejšová, právnička, bezparagrafu.cz

Nejlépe hodnocená řečnice „online verze“ Communication Summitu se vrací na stage před publikum – tentokrát s tématem real-time marketingu. V rámci tenkého ledu „aktivismu značek“ se v komunikaci čím dál častěji reaguje na věci veřejného dění, ať už jsou to války, politici, gender, ekologie, Covid. Přitom právě tento marketing často pracuje se zákonem zakázanými tématy jako je strach, násilí, menšiny atd. Kudy vedou ty hranice zákona v téhle oblasti? O tom všem prakticky, vtipně a bez paragrafů, způsobem, který si budete dlouho pamatovat.

 
C_Martin_Mravec_kopie.jpeg

Martin Mravec, Strategic Partner, výzkumná agentura MNFORCE

Baví ho svět technologii, nových nápadů a jejich kombinace ve světě průzkumu. Má více než 20letou projektovou a manažerskou zkušenost v mezinárodním prostředí. Dnes systematicky přispívá k rozvoji výzkumu trhu.

 
b_Tomas-Krissak_kopie.jpeg

Tomáš Kriššák, Partnerships and Communities Manager, Gerulata Technologies

Odborník na informační bezpečnost, aktivista a konzultant. V minulosti pracoval na vzdělávací platformě Checkbot, vede komunitu „Sebavedomé Slovensko“, je členem hodnotící komise konspiratori.sk a zároveň se věnuje vzdělávání a aktivitám zaměřeným na zvyšování kritického myšlení, mediální gramotnosti a občanského vzdělávání. Aktuálně pracuje v technologické společnosti Gerulata Technologies, která vyvíjí platformu na monitorování různých digitálních platforem.

 
trnkov_.jpeg

Michaela Trnková, Team Leader – Mediální vzdělávání, Člověk v tisni

Věnuje se vzdělávání učitelů i žáků v České republice v oblasti mediální gramotnosti. Její tým mediálního vzdělávání tvoří audiovizuální výukové materiály, videohry, online kurzy nebo publikace k široké škále mediálních témat – zpravodajství, propaganda, dezinformace, sociální sítě, reklama aj., které v současnosti aktivně využívá přes 2000 škol v ČR. V minulosti od základů budovala marketing pro AI startup Iterait, absolvovala stáž v United Nations Czech Republic a působila jako redaktorka pro ekonomický Deník E15. Vystudovala Kognitivní informatiku a Ekonomickou žurnalistiku na Vysoké škole ekonomické v Praze. Při studiích v Jižní Koreji zkoumala rozdíly v přístupu a užívání médií studentů v ČR, Jižní Koreji a USA. Je také spoluautorkou publikace pro učitele o bezpečném pohybu na internetu s názvem (Ne)bezpečně v sieti.

 
__hal_k.jpeg

Roman Čihalík, předseda spolku, NELEŽ

Kariéru začínal v Leo Burnett v době největšího rozkvětu agentury na českém trhu. Později prošel agenturami Kaspen, VCCP, Zaraguza jako art director, následně v agenturách Nydrle, ComtechCAN nebo Scholz & Friends jako creative director. V roce 2020 založil spolek NELEŽ, jehož hlavním cílem je omezit financování dezinformačních zdrojů reklamou a tím zastavit monetizaci záměrně lživých, manipulativních zpráv, které rozdělují společnost. V současnosti se k etickému principu zadávání reklamy přihlásilo více než 200 lokálních, mezinárodních, soukromých i státních firem a aktivity spolku přesahují lokální význam díky spolupráci s The Global Disinformation Index nebo European Observatory of Online Hate. Spolek NELEŽ se tak stává hlavním partnerem zadavatelů v boji proti dezinformacím a s tím spojeným reputačním rizikem.

 
Stefan_Sarvas_kopie.jpeg

Štefan Sarvaš, Director Growth Legacy, Mars

Máte jedinečnou příležitost čerpat ze zkušeností Mars Wrigley na poli vyhodnocování efektivity reklamy. Dozvíte se na konkrétních příkladech, proč musí každá komunikace být kreativní, pokud má skutečně prodávat. Štefan je v Marsu členem interní konzultační skupiny zaměřené na Growth Legacy Strategic Program, společnou iniciativu Mars Wrigley a Ehrenberg Bass Institute for Marketing Science zaměřenou na strategickou změnu v trzích s růstovým potenciálem.

 
C_Kate_ina__achov__kopie.jpeg

Kateřina Šachová, strážce značky a kreativní ředitelka, Papelote

Absolventka Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze, kterou v roce 2009 zakončila konceptem Papelote – nové české papírnictví. Za práci získala národní studentskou cenu Exit Design a nominaci na Czech Grand Design ve dvou kategoriích. Ve stejném roce spoluzaložila stejnojmennou firmu, jejímž hlavním posláním je podporovat v lidech odvahu a chuť tvořit a která se ze studentského projektu proměnila v respektovanou lokální značku. Vedle vývoje vlastních produktů papelote pod jejím kreativním vedením vytvořilo také mnoho úspěšných spoluprací a realizací na míru pro nejrůznější klienty od neziskového sektoru, přes kulturní instituce až po Slovenskou prezidentskou kancelář.

 
FinMag_Kate_ina_Borovansk__kopie.jpeg

Kateřina Borovanská, CEO FREYA, Fénix content marketing

Bude součástí marketingového a obsahového teamu nová role Corporate data journalist? Proměna firemního obsahu v poslední dekádě je silně spojená s digitálními komunikačními nástroji. Jak změní data firemní obsah, projekty a PR? Jak propojit BI projekty s firemním obsahem? Kateřina se věnuje 16 let byznys a marketingovým strategiím. Evangelizovala obor content marketingu v ČR a věnuje se jeho rozvoji na mezinárodní úrovni. FREYA již téměř dekádu předává ceny Fénix content marketing za nejlepší firemní obsah v ČR, které od roku 2023 budou mezinárodní. Kateřina působí také jako Managing Partner společnosti The Reputation Guardians.

 
Vomo_il.jpeg

Marek Vomočil, PR Leader pro IKEA ČR, Maďarsko, Slovensko

Jak budovat důvěru ke značce skrze nekomerční projekty? To je téma pro lídra oceňovaného projektu Za bezpečný domov, ve kterém IKEA společně s neziskovými a akademickými partnery podporuje oběti domácího násilí. V oboru komunikace se Marek pohybuje přes 12 let, zhruba devět let strávil v agenturním prostředí, kde vedl strategické klienty z bankovního a retailové sektoru. V Ikea je regionálně zodpovědný za komerční PR, krizovou komunikaci, mediální strategii a influencer engagement, komunikačně řídí projekty se společenským přesahem.

 
C_Ond_ej_Nov_k.jpeg

Ondřej Novák, výkonný ředitel, Asociace mediálních agentur (ASMEA)

Výkonným ředitelem Asociace mediálních agentur je od července 2015. Předtím dva a půl roky spoluvlastnil a řídil zastupitelství regionálních televizních stanic Czech Regio TV. Má dlouholeté zkušenosti s mediálním výzkumem: téměř 11 let se věnoval výzkumu v mediální agentuře Universal McCann, vedl jeho výzkumné oddělení a zodpovídal i za řízení výzkumných aktivit pod hlavičkou Mediabrands. 

Téměř pět let také pracoval ve výzkumné agentuře Median. Je členem metodologických a odborných sdružení, které se zabývají realizací a metodologickým řízením základních mediálních výzkumů v ČR. Posledních 6 let vyučuje na vysokých školách (FSV UK, VŠKK) předmět „Mediální výzkum v ČR“, pravidelně přispívá do odborných časopisů a publikací. 6 let projektově vede soutěž efektivity marketingové komunikace EFFIE Awards Czech Republic. Před svým působením v mediální branži pracoval jako odborný referent – analytik v kanceláři prezidenta republiky. Vystudoval na FF UK obor filosofie – historie se specializací na dějiny Ruska a Sovětského svazu ve 20. století.

 
Pergl.jpeg

Robert Pergl, katedra softwarového inženýrství, FIT ČVUT

Působí od r. 2011 na Katedře softwarového inženýrství FIT ČVUT při které založil a vede výzkumnou skupinu Centrum pro konceptuální modelování a implementace (CCMi), která je zaměřena na výzkum, vývoj a aplikace metod a nástrojů pro konceptuální modelování, ontologické inženýrství, podnikové inženýrství, softwarové inženýrství a správcovství dat. Doc. Pergl je angažován v řadě inciativ a projektů zaměřených na FAIR data a je zástupcem ČVUT ve Výboru národního uzlu infrastruktury ELIXIR.