V posledních deseti letech si na internetu budoval osobní brand spojený s pseudonymem Johny Machette. Dnes buduje tým pro rozvoj online komunikace pro Notino, největšího internetového obchodu s parfémy a kosmetikou v Evropě. Letos do Notina nastoupil na nově vytvořenou pozici Strategy & Idea Director a jeho úkolem je pomoci oslovit mladou generaci spotřebitelů. Na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy vede vlastní předmět zaměřený na marketing napojený na influencery. V minulosti spolupracoval s firmami jako O2, Coca-Cola či Procter & Gamble a naposledy působil v agentuře katz83 Tomáše Jirsy, v níž se věnoval především aktivitám pro T-Mobile.
Michal se pohybuje ve světě marketingu přes 15 let. Prošel jak digitálními odděleními, tak klientským servisem v managementu mediálních agentur. Jeho úkolem v Marketupu je akcelerace byznysu klientů a zajištění excelentních vztahů v rámci klientského portfolia. Aktivně prosazuje využívání technologických řešení v byznysu. Kromě toho vášnivě sleduje exponenciální růst nových trendů a to, jak ovlivňují náš svět.
Osm let působila v marketingu Procter & Gamble v regionech Střední Evropy, jihovýchodní Asie, Austrálie a Indie. Poté založila vlastní výzkumnou a inovační agenturu CONFESS, kterou vede již 20 let. Je expertem na využití neuroscience v oblasti marketingového výzkumu a při testování komunikace. Na téma výzkumu podvědomí přednášela na mezinárodních konferencích, jako například Insight & Innovation Exchange Amsterdam 2023 nebo konference americké asociace výzkumu trhu QRCA, Phoenix 2018.
Autorka knih a bývalá novinářka. Vystudovala politologii a sinologii na Univerzitě v Hamburku, pracovala v Káhiře pro Německo-arabskou obchodní komoru, pak v českých médiích. Od roku 2005 působí v Evropské komisi v Bruselu, od 2016 v Praze.
Vystudoval mezinárodní vztahy na University College Prague. Během studií absolvoval stáže na Holmes College v Sydney a University of California Irvine. Svou kariéru začal ve společnosti Computer Press. Byl dlouholetým předsedou výkonné rady Asociace public relations, dříve pak i předsedou představenstva WORLDCOM Public Relations Group. V roce 2018 byl oceněn českým PR Klubem jako Osobnost Public Relations, se svým týmem vyhrál mnoho lokálních i mezinárodních cen. Od roku 2015 přináší do ČR nové trendy v PR prostřednictvím projektu PR Brunch. Se svou rodinou žije v Praze a věnuje se dálkovým běhům.
Jeden z nejuznávanějších odborníků na použití behaviorální vědy v marketingu. Spolupracuje se značkami jako je Google, Mondelez, BrewDog či Barclays. Je autorem knihy The Choice Factory (česky Anatomie rozhodování, 2020), která vysvětluje, jak může behaviorální věda řešit obchodní výzvy. Prodalo se jí více než 70 000 výtisků ve 12 jazycích. V těchto dnech vychází nejnovější kniha Richarda Shottona The Illusion of Choice. V roce 2021 byl jmenován čestným členem IPA a spolupracovníkem Mollerova institutu na Churchill College, Cambridge University.
Jana se v médiích a PR pohybuje 18 let. Začínala jako redaktorka a moderátorka v Českém rozhlase. Věnovala se kromě jiného i rozvoji digitálních kanálů. Po 5 letech přešla „na druhý břeh“, stala se mluvčí pražské zoologické zahrady. V PR světě zakotvila, v roce 2014 se připojila do rodinné nápojářské firmy Kofola, kde dodnes působí na pozici manažerky komunikace.
Působí v Kofole již osm let, začala na značkách jako Chito, Vinea a v současnosti už dva roky působí jako Marketing Manager značky Kofola. Marketingu a reklamě se věnuje již 11 let, začínala ve slovenské reklamní agentuře Istropolitana Ogilvy, ale vždy ji to více táhlo na stranu marketingu, být v centru dění a součástí budování lokálních značek.
Marketing studoval v Anglii a Austrálii, zkušenosti pak sbíral v Londýně. Dnes čeří vody nativní reklamy a řídí jedno z nejlepších brand studií na světě. Jeho misí je dokázat, že i reklama se dá dělat tak, aby lidi neštvala a zároveň přinášela výsledky.
Šest let působil v digitálních agenturách nebo digitálních médiích, šest let vedl PR v Kofole, čtyři roky tvořil brand a produkt, když rozjížděl koncept UGO. Vyzkoušel si i čtyři roky na volné noze, kdy se soustředil na poradenství menším a středním firmám s udržitelností ve své DNA jako jsou Sonnentor či Herufek. Poslední dva roky rozjíždí firmu Impact Metrics, která se zabývá měřením udržitelnosti a její digitalizací.
Před deseti lety založil fullservisovou digitální marketingovou agenturu PS:Digital. Předtím pracoval jako redaktor pro digitální marketing v odborném měsíčníku Stratégie, později se stal digitálním ředitelem celého vydavatelství Sanoma Magazines (Ecopress Magazines), pracoval také jako New Business Manager pro Zoznam.sk (2011 – 2013). Pravidelně organizuje odborné konference z oblasti o marketingu v SR, např. Marketing Rulezz.
V Liftagu je půlkou a kouskem zadku jako Creative Director & Head of Trolling. To znamená, že kreativně hýří, propojuje všechny interní i externí tvůrčí síly, a do toho se pere s trolly, kterým vadí podpora demokracie a svobodné společnosti. Kromě toho školí a mentoruje pro #HolkyzMarketingu, je kreativní silou v Pivovaru Matuška, Automatu Matuška a Pultu, a kecá dalším firmám do toho, jak mají dělat líp komunikaci a obsah (aka konzultuje, mentoruje a školí). V marketingu je oficiálně 8 let, neoficiálně od nějakých šestnácti, kdy jí firmy posílaly první oblečení, boty a elektroniku výměnou za článek na blogu. Je nadšencem do technologií, AI, historie, politiky a piva.
Působí jako Product Manager ve společnosti Monitora Media, která je předním českým dodavatelem monitoringu médií a media intelligence. Jeho doménou je zejména implementace a efektivní využití nástrojů monitoringu médií v rámci segmentu organizací státní správy. Dlouhodobě se věnuje rozvoji produktů pro práci s daty – stojí např.za novým konceptem mediálních analýz nebo implementací umělé inteligence pro shrnutí obsahu jednotlivých článku v rámci aplikace monitoringu. V oblasti datového byznysu se pohybuje více než 10, z toho 6 let se pak věnuje již výhradně mediálnímu monitoringu. Je aktivní na poli edukace v rámci oborových organizací i rozvojových kurzů.
Marek se věnuje prezentacím profesně od roku 2010, kdy založil odprezentuj a na vizitku si jako úplně první člověk v Česku napsal tvůrce prezentací. Své zkušenosti s přípravou prezentací pro klienty z Česka, Slovenska, Rakouska, Německa či Švýcarska v roce 2018 shrnul do knihy Odprezentuj. Slajdy z jeho dílny již úspěšně doprovodily desítky řečníků na konferencích pořádaných Blue Events. Tentokrát se Marek před své slajdy postaví osobně.
Lucie Čejková je juniorní výzkumnice v oblasti mediálních studií na Masarykově univerzitě v Brně a členka vedení mediálně-vzdělávacího spolku Fakescape. Zabývá se vývojem vzdělávací aktivity o médiích pro starší dospělé a seniory. Dříve pracovala také jako novinářka.
Finská investigativní novinářka a expertka na ruskou dezinformační válku se od roku 2014 specializuje na odhalování ruských internetových trollů, šířících falešné zprávy mezi obyvateli Finska. Postupně zmapovala jejich aktivity a podařilo se jí odhalit a popsat činnost trollí farmy, sídlící v Petrohradě, která je financována ruským oligarchou Jevgenijem Prigožinem. Za svou práci obdržela v roce 2016 finskou Velkou novinářskou cenu nebo americkou Mezinárodní cenu ženské odvahy. Česky jí vyšla kniha Putinovi trollové.
Do Prahy přijíždí na pozvání spolku Nelež, který je odborným garantem Communication Summitu 2023.
Působí jako odborník na etiku z Univerzity Ludwiga Maximiliána v Mnichov. Je poradcem v oblasti organizační etiky, společenské odpovědnosti firem (CSR) a digitální odpovědnosti firem (CDR). Uvádí, že jeho přístup a metodika dokáží zvyšovat růst firem, motivovat zaměstnance, zefektivnit sociální dopad a inspirovat zákazníky.
Richard Kuchta je analytik zabývající se extremismem, dezinformacemi a nenávistnými projevy na internetu. Momentálně pracuje jako Policy Officer pro Berlínskou organizaci Democracy Reporting International, kde se soustředí na regulaci sociálních síti. V minulosti spolupracoval s Institute for Strategic Dialogue, Oxford Internet Institute, RESET a Globsec, přičemž jeho výzkum byl zaměřen na více evropských zemí. Absolvoval magisterské studium politických věd na Universite libre de Bruxelles a bakalářské studium politických věd na Vídeňské univerzitě.
Od roku 2014 byla členkou kabinetu eurokomisařky pro spravedlnost, ochranu spotřebitelů a rovnost žen a mužů v Bruselu a od roku 2019 byla součástí kabinetu místopředsedkyně Evropské komise pro hodnoty a transparentnost. Po studiu na právnické fakultě UK a Columbia University New York pracovala v Českém helsinském výboru, neziskové organizaci obhajující lidská práva. Následně strávila 10 let ve vedení nadace Open Society Fund Praha. Poté pracovala v IBM Česká republika jako manažerka společensky prospěšných projektů.
Jeho cílem je zvyšovat odolnost vůči zahraniční manipulaci s informacemi a působí jako Policy Officer v East StratCom Task Force (ESCTF). Tato instituce je součástí Evropské služby pro vnější činnost, která se zaměřuje na „efektivní komunikaci“ a podporu aktivit Evropské unie ve východní Evropě a dále. Stěžejním projektem pracovní skupiny je EUvsDisinfo, databáze článků a médií, o nichž se organizace domnívá, že poskytují nepravdivé, zkreslené nebo částečné informace.