Klíčový řečník

Les Binet, Head of Effectiveness, adam&eveDDB


Jeden z největších světových znalců toho, jak funguje marketingová komunikace, jak zlepšit její dopady a jak je měřit. Pozor, tento uznávaný expert na ekonometrii není žádný suchý teoretik! Za posledních 30 let naplánoval nespočet kampaní, které měly výjimečné výsledky. Jeho kniha The Long and the Short of it (spoluautorem je Peter Field) patří v branži k nejcitovanějším. V roce 2018 vydal Les Binet hned dvě knihy Effectiveness in Context: A Manual for Brand Building (s Peterem Fieldem) a How Not To Plan (se Sarah Carter).

Ve své přednášce odhalí nejčastější chyby, kterých se marketéři dopouští, a vysvětlí, jak se z nich můžeme poučit. Zatímco většina publikací o marketingu a komunikaci se soustřeďuje na success stories, jeho kniha How Not to Plan, která inspirovala Communication Summit 2019, je ale jiná. Vyzdvihuje mýty, chyby a zaryté omyly, které až příliš často všechno pokazí. Projděte si všechny pasti, do kterých můžete při plánování komunikace spadnout. Pomůže vám to vybrousit strategické myšlení, vaše výstupy budou kreativnější a získáte za své marketingové peníze více muziky.