Aktuálně

Podívejte se na případové studie nejlepších kampaní IMC Czech Awards

Communication Summit 2020 představil nejlepšího klienta marketingové soutěže s mezinárodním přesahem. Bohemia Energy zvítězila svým lidským přístupem k reklamě, který je blízký i tématu konference. Podívejte se na všechny nejvíce oceňované kampaně letošního ročníku IMC Czech Awards. Soutěž se zaměřuje na správný mix strategie, kreativity, provedení a výsledků.


Vše důležité o Communication Summitu máte v kapse!

Přenos z Communication Summitu 2020 proběhne již ve čtvrtek 19. 11. od 9.00 do 16.30 hodin. Zážitek vám zpříjemní i mobilní aplikace.


Vychází kniha, kterou by měl mít na stole každý marketér

Kniha The Choice Factory se rychle zařadila k povinné četbě marketérů po celém světě, které stále více láká využití poznatků behaviorálních věd. Právě ty jim poutavou a praktickou formou její autor Richard Shotton zpřístupnil. Zahraniční bestseller nyní vychází česky pod názvem Anatomie rozhodování.


Mluvme jako lidi! Communication Summit ukáže, jak na to

V komunikaci je naprosto klíčové, aby zástupci firem i veřejných institucí mluvili jako lidi. Přesvědčujeme se o tom každý den a nikdy nebylo tak potřebné na tom pracovat. Právě na toto téma se zaměří Communication Summitu 2020, který proběhne 19. 11. online v přímém přenosu z prostor DOX+ v Praze.


Na konferenci Brand Management 2020 osobně i online

Na 30. září pro Vás chystáme jednu z největších podzimních konferencí Brand Management 2020, kam se již registrovaly tři stovky vašich kolegů.


Les Binet na videu a osobně na Digital Rulezz v Bratislavě

Jedna z nejvýraznějších osobností současného marketingu Les Binet vystoupil v loňském roce poprvé na konferenci v Praze. Na pozvání Blue Events pronesl klíčovou přednášku na Communication Summitu 2019. Rádi bychom se s Vámi podělili o kompletní záznam jeho prezentace nazvané „Co dnes v marketingu (ne)funguje“.


Přišla hvězdná chvíle marketingu, využijte ji rychle.

Právě teď se před marketéry otevřel velký prostor pro změnu. Jestli jej využijí, mohou hodně získat. Přečtěte si, co píše ve své aktuální výzvě pro všechny marketéry Thomas Barta, hlavní řečník konference Brand Management 2020.


Největší konference o značkách bude koncem září. Tématem je marketing jako superlídr

Společnost Blue Events uspořádá 30. září konferenci Brand Management v Cubex Centru Praha. Hlavním řečníkem bude Thomas Barta, světově uznávaný odborník na leadership.


Communication Summit zveřejnil téma

Mluvme jako lidi! To je dnes klíčový úkol pro všechny, kdo se zabývají komunikací. Jak se zbavit často umělé řeči firem a úřadů? Jak lépe poznat chování lidí a účinně ho ovlivňovat? To je téma Communication Summitu 2020.


Portfolio Blue Events pro rok 2020: nové projekty i pravidelná oborová setkání

Konference se zaměří na nejrůznější obory jako je marketing, sales, finance, PR, HR, IT či odvětví maloobchodu.


Úspěch firmy vede přes big data, ale začít musí u změny myšlení

Hromadit a ukládat všechno, co se dá, nebo čistit a aktivně přetavit v potřebné algoritmy? Spoléhat na transakce a CRM s lepšími funkcemi, nebo vykročit za hranice firmy, hledat ve veřejném prostoru a propojovat do nových kontextů? Řeč je o datech. Minulý týden se jim věnovala konference Primetime for… Big Data z produkce Blue Events, která přilákala do Národní technické knihovny v Praze více než 250 účastníků.


Konference Brand Management 2019 představí marketing jako klíč k růstu

Společnost Blue Events právě zveřejnila program letošního největšího setkání seniorních marketérů Brand Management 2019. Netrpělivě očekávaná konference se koná 2. 10. v prostorách Cubex Centrum Praha. Akce každoročně nastoluje klíčové téma pro marketéry, ředitele a majitele firem na našem trhu. Do 21. srpna je k dispozici výhodná registrace za cenu Early Birds.


Blue Events dokazují, že Big Data už dávno nejsou jen Big Buzzword

25. 9. 2019 se v Národní technické knihovně v areálu ČVUT v Praze 6 již popáté koná výroční konference Primetime for…Big Data 2019. Dosavadních ročníků se zúčastnila celkem téměř tisícovka manažerů a expertů ze všech odvětví, od retailu po zdravotnictví, reprezentujících různé pozice, od marketing managementu až po řízení financí a provozu.


Co vám vzkazuje Les Binet

Informační přínos i celková organizaci letošního Communication Summit 2019 hodnotili účastníci jako ještě lepší, než v loňském roce. Nejlepší z řečníků byl přitom jednoznačně Les Binet.


Jak přetavit Big Data na úspěch?

Big Data už dávno nejsou jen Big Buzzword…. 25. 9. 2019 se proto v Národní technické knihovně v Praze 6 sejdeme již popáté na výroční konferenci Primetime for…Big Data 2019.


Konference Brand Management 2019 zveřejnila téma

Letos je u českých marketérů více než kdy dříve patrný zájem o efektivitu. Vychází jim přitom vstříc i konference Brand Management 2019, která proběhne 2. října v Cubex Centru Praha.


Koho potkáte na Communication Summitu?

Už tři sta účastníků z top firem se registrovalo na Communication Summit 2019. Koná se bezmála za tři týdny, přesněji 29. května, v prostoru DOX+.


Květen v Blue Events: jedeme na plné obrátky!

Startujeme nový projekt – výroční setkání šéfů prodeje z různých odvětví pod značkou Sales Management 2019 (22. 5. 2019, detaily viz www.sales-forum.cz ). Současně jsme ve vrcholné fázi příprav Communication Summitu 2019 (29. 5. 2019; www.communicationsummit.cz). Letos je toto vrcholové setkání manažerů marketingu a komunikace věnováno velké inventuře toho, co (ne)funguje.


S velkou inventurou vám pomůže Les Binet osobně!

Lidé nejen z marketingu zřídka mluví o tom, co nefunguje. Spíše se rádi chlubí úspěchy…přitom z chyb se toho můžeme tolik naučit!


Communication Summit zveřejnil program

Komunikaci čeká velká inventura! Kdo nám s ní pomůže?


Komunikační oddělení čeká letos velká inventura

Jedinečnou příležitost ověřit si správnost svých přístupů k marketingu a komunikaci dostanou 29. května 2019 účastníci Communication Summitu v novém prostoru DOX+ v Praze. Pořádající společnost Blue Events totiž jako hlavního řečníka pozvala jednoho z největších světových znalců toho, jak komunikace funguje a jak zlepšit její výsledky.


Jak budoucnost televize vidí její diváci a zadavatelé reklamy?

Přes řadu negativních prognóz o její „smrti“ má televize stále zásadní význam jak pro diváky, tak pro zadavatele reklamy. Odborníci z Česka i zahraničí v čele s Nickem Northem z BBC budou 25. října 2018 na konferenci Future of TV diskutovat o budoucnosti tohoto média z pohledu diváků, tvůrců obsahu, zadavatelů reklamy i stratégů mediální komunikace.


Brand Management 2018 o značkách v post-faktické době: Nemít názor není benefitem

Mohou být značky v dnešní době názorově neutrální? Jen velmi těžko. A do budoucna jim to zřejmě nepřinese nic dobrého. Marketéři by měli přijmout svůj díl odpovědnosti za náladu ve společnosti, obzvlášť ve společnosti názorově polarizované, zaplavované „alternativními fakty“ a fake-news. Takové myšlenky přinesl čtvrtý ročník konference Brand Management, které se v Cubex Centru Praha zúčastnilo 350 manažerů značek.


Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o komerční přežití jejich firmy v nových časech


Brand Management 2018: Co udělat hned teď, aby vaše značka neztratila důvěru

Konference Brand Management 2018, největší setkání top manažerů a marketérů v ČR, představila kompletní program. Ve zbrusu novém Cubex Centru Praha vystoupí 25 českých odborníků a zástupců významných zadavatelů reklamy a klíčový zahraniční řečník Sean Pillot de Chenecey, poradce největších světových značek. Na konkrétních příkladech ukážou, jak vrátit značkám autenticitu a důvěryhodnost v post-faktické době.