Aktuálně

Co vám vzkazuje Les Binet

Informační přínos i celková organizaci letošního Communication Summit 2019 hodnotili účastníci jako ještě lepší, než v loňském roce. Nejlepší z řečníků byl přitom jednoznačně Les Binet.


Jak přetavit Big Data na úspěch?

Big Data už dávno nejsou jen Big Buzzword…. 25. 9. 2019 se proto v Národní technické knihovně v Praze 6 sejdeme již popáté na výroční konferenci Primetime for…Big Data 2019.


Konference Brand Management 2019 zveřejnila téma

Letos je u českých marketérů více než kdy dříve patrný zájem o efektivitu. Vychází jim přitom vstříc i konference Brand Management 2019, která proběhne 2. října v Cubex Centru Praha.


Koho potkáte na Communication Summitu?

Už tři sta účastníků z top firem se registrovalo na Communication Summit 2019. Koná se bezmála za tři týdny, přesněji 29. května, v prostoru DOX+.


Květen v Blue Events: jedeme na plné obrátky!

Startujeme nový projekt – výroční setkání šéfů prodeje z různých odvětví pod značkou Sales Management 2019 (22. 5. 2019, detaily viz www.sales-forum.cz ). Současně jsme ve vrcholné fázi příprav Communication Summitu 2019 (29. 5. 2019; www.communicationsummit.cz). Letos je toto vrcholové setkání manažerů marketingu a komunikace věnováno velké inventuře toho, co (ne)funguje.


S velkou inventurou vám pomůže Les Binet osobně!

Lidé nejen z marketingu zřídka mluví o tom, co nefunguje. Spíše se rádi chlubí úspěchy…přitom z chyb se toho můžeme tolik naučit!


Communication Summit zveřejnil program

Komunikaci čeká velká inventura! Kdo nám s ní pomůže?


Komunikační oddělení čeká letos velká inventura

Jedinečnou příležitost ověřit si správnost svých přístupů k marketingu a komunikaci dostanou 29. května 2019 účastníci Communication Summitu v novém prostoru DOX+ v Praze. Pořádající společnost Blue Events totiž jako hlavního řečníka pozvala jednoho z největších světových znalců toho, jak komunikace funguje a jak zlepšit její výsledky.


Jak budoucnost televize vidí její diváci a zadavatelé reklamy?

Přes řadu negativních prognóz o její „smrti“ má televize stále zásadní význam jak pro diváky, tak pro zadavatele reklamy. Odborníci z Česka i zahraničí v čele s Nickem Northem z BBC budou 25. října 2018 na konferenci Future of TV diskutovat o budoucnosti tohoto média z pohledu diváků, tvůrců obsahu, zadavatelů reklamy i stratégů mediální komunikace.


Brand Management 2018 o značkách v post-faktické době: Nemít názor není benefitem

Mohou být značky v dnešní době názorově neutrální? Jen velmi těžko. A do budoucna jim to zřejmě nepřinese nic dobrého. Marketéři by měli přijmout svůj díl odpovědnosti za náladu ve společnosti, obzvlášť ve společnosti názorově polarizované, zaplavované „alternativními fakty“ a fake-news. Takové myšlenky přinesl čtvrtý ročník konference Brand Management, které se v Cubex Centru Praha zúčastnilo 350 manažerů značek.


Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o komerční přežití jejich firmy v nových časech


Brand Management 2018: Co udělat hned teď, aby vaše značka neztratila důvěru

Konference Brand Management 2018, největší setkání top manažerů a marketérů v ČR, představila kompletní program. Ve zbrusu novém Cubex Centru Praha vystoupí 25 českých odborníků a zástupců významných zadavatelů reklamy a klíčový zahraniční řečník Sean Pillot de Chenecey, poradce největších světových značek. Na konkrétních příkladech ukážou, jak vrátit značkám autenticitu a důvěryhodnost v post-faktické době.


Communication Summit 2018 představil smysluplné značky a smazal rozdíly mezi marketingem a PR

Může trojúhelník „značka, dobro a byznys“ opravdu fungovat? Nebo je to jen póza? O tom, jak úspěšně komunikovat, aby brand kromě společenského dopadu generoval i zisk, se mluvilo koncem května v pražském Slovanském domě na vrcholovém setkání čtyř stovek zástupců klientů a kreativních a komunikačních agentur Communication Summit 2018.


Brand Management 2018: Víme, které značky přežijí post-faktickou dobu

Současná politická a společenská atmosféra plná blábolů, manipulace i zjevných lží dopadá již také na marketing. Jak rozvíjet značky v post-faktické době, ukáže konference Brand Management 2018. Největší setkání seniorních marketérů v ČR proběhne 19. září 2018 v novém kongresovém prostoru Cubex Centrum Praha.


Podívejte se, kdo jde na Communication Summit 2018

Víte, že digitální marketing je mrtvý? Zákazník ho ale naštěstí přežil a díky němu hodně získal.


Odhalení! Luxusní menu bylo z Lidlu

Je dobré se nejdřív bát, když pracujete na nové kampani. Jen tak máte šanci, že to bude pecka. Naučte se to na Communication Summitu 2018.


Železná opona opět spadla!

Naštěstí jen na slovenských mobilech. Více se dozvíte na Communication Summitu


Communication Summit 2018 zveřejnil svůj program

Vrcholové oborové setkání seniorních manažerů v oblasti komunikace na našem trhu se uskuteční 30. 5. 2018 ve Slovanském domě v centru Prahy. Představuje novou platformu, kde se spolu setkají všechny zainteresované strany: jak zástupci klientů - firem a institucí, tak komunikačních a marketingových agentur. Těžištěm programu je komunikace zaměřená na výsledky – finanční i společenské.


Ropou 21. století bude umělá inteligence

Zájem o sofistikovanou práci s daty a využití umělé inteligence v českých firmách roste. Potvrzuje to vyprodaná konference Primetime for…Big Data, kde si 21. 3. 2018 víc než dvě stovky manažerů poslechly vystoupení šestnácti řečníků.


Primetime for … Big Data 2018

3 ingredience úspěšného využití Big Data


Primetime for … Internet Jungle 2017

V den voleb do poslanecké sněmovny, 20. 10., se v Národní technické knihovně konal třetí ročník konference Primetime for … Internet Jungle, které se zúčastnilo přes 150, převážně, brand a marketing manažerů z českých i zahraničních firem. Konference byla složena ze tří bloků, které se postupně věnovaly otázkám jak plánovat média v digitální době, jak integrovat automatizaci v zákaznické komunikaci, jak pracovat se segmentací v marketingových kampaních, nebo jak budovat komunitu kolem sociálních sítí.


Moderní značka je jednoznačná, soudržná a férová - plní to, co slíbila

Tématem třetího ročníku odborné konference Brand Management byl apel k pozvednutí významu značky jako integrální součásti vedení firmy a její strategie, promítnuté do produktů, služeb, lidí, prostředí i komunikace. Mezi čtrnácti řečníky konference vynikla Rita Clifton, nositelka Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy. V unikátní diskusi „grilovala“ zástupce tří prestižních značek, které řídí svůj globální marketing z České republiky. Employer branding, budování značky úspěšného zaměstnavatele, zajímavě představil Pavel Stratil, generální ředitel řetězce Lidl. Více než 400 účastníku letošního Brand Managementu se ve zcela zaplněném pražském Slovanském domě velmi aktivně zapojovalo do panelových diskusí soustředěných především na to, jak pozvednout úroveň značek tak, aby nesly atributy jednoznačnosti, soudržnosti a vůdcovství.


Brand Management 2017: Setkání těch, kteří stojí pevně na značkách

Brand Management 2017, který se uskuteční 20. září ve Slovanském domě v centru Prahy, právě zveřejnil úplný program.Kromě Rity Clifton, nositelky Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy, kterou Financial Times označily za brand guru, zde vystoupí i další přední marketingové osobnosti. Novinkou bude unikátní formát diskuse, v jejímž rámci bude Rita grilovat tři úspěšné značky v různých stádiích vývoje, které řídí svůj globální marketing právě z České republiky (Baťa, Ugo a Notino).


Rita Clifton na Brand Management 2017

Brand Management Vám letos přinese nejen vystoupení osobnosti světového marketingu, jíž je Rita Clifton, ale i atraktivní formát diskusního panelu.


Jak zkrotit internetovou džungli pro byznys?

Říjnová konference Primetime for ... Internet Jungle (25/10) provede spletitou divočinou online kanálů.