• 08:30 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 11:00
    A. One Message, Common Profit

    Moderuje: Marek Hlavica, Executive Chairman, AKA a Managing Director, PIAF

    Trendy, strategie, zahraniční inspirace pro konzistentní komunikaci napříč všemi kanály

    Integrovaná komunikace v propojeném světě

    Tomáš Varga, CEO Central Europe, Publicis One

    Zdravý strach z reklamy – proč je důležité se při startu reklamní kampaně tak trochu bát

    Björn Ståhl, Executive Creative Director, INGO, a part of Grey and Ogilvy network a prezident poroty, PIAF 2018

    Jak zhmotnit internety (příklady nejlepších evropských cross-functional projektů Googlu)

    Alžběta Houzarová, Communications Manager CZ & SK, Google

    Zpráva o (ne)mediálních komunikačních kanálech

    David Čermák, předseda sekce Aktivačních agentur, AKA a CEO agentury, Momentum

    Lucie Vlčková, Senior Research Manager, Nielsen Admosphere

    Jak tyto komunikační kanály vnímají praktici (diskuse nad závěry výzkumu):

    David Vejtruba, ředitel marketingu, Solvent ČR (Drogerie Teta)

    Ondřej Svatoň, ředitel marketingu a komunikace, Skanska

  • 11:00 – 11:30
    Přestávka na kávu a čaj

  • 11:30 – 13:30
    B. Purpose and Profit: Jak to optimálně propojit?

    Moderuje: Jan Patera, Consultant, Blue Events


    Case studies dokumentující, že kvalitní komunikace přináší zisk i společenské přínosy

    Krátkodobé a dlouhodobé efekty komunikace: Harmonie či rozpor?

    Petra Průšová, CEO pro CEE, Kantar Insight

    Jana Šmejcová, Senior Business Planner, Kantar CZ

    Whoppers & creativity: Jak zvítězit na hyper konkurenčním trhu s využitím cross channel komunikace

    Iwo Zakowski, General Manager, Burger King Sweden

    Značka, dobro a byznys. Existuje reálný průnik, nebo je to jen póza?

    Martin Woska, Chief Creative & Strategy Director, Triad

    Markéta Plichtová, manažer sociálních sítí a magazínu Soda, O2

    Vzděláváním k obraně proti mediální a informační manipulaci

    Šimon Pánek, ředitel a spoluzakladatel, Člověk v tísni

  • 13:30 – 14:30
    Pracovní oběd, networking

  • 14:30 – 16:30
    C. Odborné paralelní sekce

  • C1. Money Talks

    Moderuje: Tomáš Krásný, Partner, Blue Events

    Jak kvantifikovat efekty komunikace? A jak dělat komunikaci efektivně?

    Panelisté:

    Dušan Cút, Sr. Specialist, Media Planning&Campaigns, ATL and Retail Communications, Vodafone 

    Hana Huntová, výkonná ředitelka, SIMAR 

    Renata Rosendorfská, Analytics & Insight Director, Wavemaker 

    Lucie Srbková, Account Director, McCann 

    Miroslav Tesař, ředitel prodejní sítě a péče o zákazniky, ALZA cz 

    Lukáš Vynikal, člen Advisory Boardu, IdeaSense


    (jen v češtině)

  • C2. Reklama 5.0

    Moderuje: Jan Patera, Consultant, Blue Events

    Reklama v post-digitální fázi aneb co dělat, když nám dojde, že digitální nástroje nejsou samospasitelné

    Panelisté: 

    Jakub Hodboď, Strategy Director, Ogilvy & Social.Lab (USA) 

    Michal Kroupa, Consumer, Customer & Engagement Manager, IKEA pro Česko, Slovensko a Maďarsko

    Zoltán Károly Palotai, Managing Director, trnd CEE 

    Martin Pešta, Managing Director, Geometry Prague a zástupce Asociace aktivačních agentur 

    Jan Podzimek, Head of PRIA


    (tlumočení do AJ)

  • C3. PR vzor 2018+

    Moderuje: Denisa Hejlová, vedoucí Katedry marketingové komunikace a PR, Univerzita Karlova

    Role PR ve světě vyžadujícím výsledky. Digitalizace a konvergence s marketingem – domácí i mezinárodní zkušenosti

    Panelisté: 

    Lenka Čábelová, manažerka PR a CSR, Microsoft 

    Alžběta Fridrichová, Managing Director, ADison 

    Ján Kondáš, Head of Communications, TESCO

    Martin Mazág, prezident, Asociácia public relations SR


    (jen v češtině)

  • C4. Nejtvrdší ořech

    Moderuje: Marek Zeman, ředitel odboru komunikace, Česká národní banka

    Komunikace veřejného sektoru. Jak kultivovat veřejnou debatu

    Panelisté: 

    Martin Dolejš, Head of Commerce Development CZ&SK, Mastercard 

    Radek Holý, mluvčí Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost 

    Petr Chládek, CEO, JIC – Jihomoravské inovační centrum 

    Věra Palkovská, starostka, město Třinec 

    Tomáš Rákos, spoluzakladatel, D21 

    Radek Sazama, ředitel retailové komory, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR 

    Adam Švejda, ředitel sekce vnějších vztahů, IPR – Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy 


    Titulárním partnerem sekce je Hlavní město Praha


    (jen v češtině)

  • 16:30 – 18:00
    Koktejl, networking

  • 18:00 – 20:00
    BEST OF PIAF

    (Přehlídka toho nejlepšího, co kreativní soutěž přinesla a vyhlášení vítězů)




  • 20:00
    Let´s Party!!!