O konferenci

„Communication = Purpose & Profit“ neboli jak komunikací dosáhnout vyšších finančních i společenských efektů.

Tak zní hlavní téma Communication Summitu 2018, který je společným projektem Blue Events a mezinárodní konference PIAF (Prague International Advertising Festival).

Co je Communication Summit?

Je největší oborové setkání seniorních manažerů v oboru komunikace na našem trhu. Představuje novou platformu, kde se spolu setkávají všechny strany: jak zástupci klientů - firem a institucí, tak zástupci komunikačních a marketingových agentur. Atomizace do jednotlivých komunikačních disciplín (reklama, PR, digitál, atp.) se již přežila. Spojením sil (a komunikačních sil) lze dosáhnout větší jednoznačnosti a efektivity sdělení.

O čem bude?

Marketingová komunikace je v mnoha případech vnímána jako náklad, a přitom se zapomíná, že cílem efektivní komunikace je především vytvářet přínos – finanční i společenský.

Communication summit proto představí případové studie a nástroje, které dávají komunikaci smysl a společenskou prestiž (purpose) a současně garantují i jasné výsledky pro byznys (profit). Protože jen pokud jsou purpose & profit v souladu, vytváří se komunikace s dlouhodobými efekty, pochopitelná pro zákazníky a obhajitelná před vedením firem.

Komu je Communication Summit určen?

Summit je určen všem, kteří se zajímají o efektivní komunikaci v PR, marketingu a reklamě a hledají způsoby, jak ji lépe vytěžit pro rozvoj.

Cílíme na:

  • Firmy, jejich komunikační a marketingové manažery
  • Komunikační a PR agentury
  • Zástupce státní správy, specialisty, média

Z pohledu pozic ve firmě jde o PR a marketingové ředitele, manažery a specialisty na komunikaci, ale i zástupce nejvyššího vedení, kteří si uvědomují, co všechno může dobrá komunikace pozitivně zúročit (a špatná poškodit).

Z pohledu sektorů působnosti je naší ambicí dosáhnout obdobného složení účastníků jako „sesterská“ konference Brand Management - co do seniority i zastoupení jednotlivých odvětví.