Aktuálně

Brand Management 2018 o značkách v post-faktické době: Nemít názor není benefitem

Mohou být značky v dnešní době názorově neutrální? Jen velmi těžko. A do budoucna jim to zřejmě nepřinese nic dobrého. Marketéři by měli přijmout svůj díl odpovědnosti za náladu ve společnosti, obzvlášť ve společnosti názorově polarizované, zaplavované „alternativními fakty“ a fake-news. Takové myšlenky přinesl čtvrtý ročník konference Brand Management, které se v Cubex Centru Praha zúčastnilo 350 manažerů značek.


Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o komerční přežití jejich firmy v nových časech


Brand Management 2018: Co udělat hned teď, aby vaše značka neztratila důvěru

Konference Brand Management 2018, největší setkání top manažerů a marketérů v ČR, představila kompletní program. Ve zbrusu novém Cubex Centru Praha vystoupí 25 českých odborníků a zástupců významných zadavatelů reklamy a klíčový zahraniční řečník Sean Pillot de Chenecey, poradce největších světových značek. Na konkrétních příkladech ukážou, jak vrátit značkám autenticitu a důvěryhodnost v post-faktické době.


Communication Summit 2018 představil smysluplné značky a smazal rozdíly mezi marketingem a PR

Může trojúhelník „značka, dobro a byznys“ opravdu fungovat? Nebo je to jen póza? O tom, jak úspěšně komunikovat, aby brand kromě společenského dopadu generoval i zisk, se mluvilo koncem května v pražském Slovanském domě na vrcholovém setkání čtyř stovek zástupců klientů a kreativních a komunikačních agentur Communication Summit 2018.


Brand Management 2018: Víme, které značky přežijí post-faktickou dobu

Současná politická a společenská atmosféra plná blábolů, manipulace i zjevných lží dopadá již také na marketing. Jak rozvíjet značky v post-faktické době, ukáže konference Brand Management 2018. Největší setkání seniorních marketérů v ČR proběhne 19. září 2018 v novém kongresovém prostoru Cubex Centrum Praha.


Podívejte se, kdo jde na Communication Summit 2018

Víte, že digitální marketing je mrtvý? Zákazník ho ale naštěstí přežil a díky němu hodně získal.


Odhalení! Luxusní menu bylo z Lidlu

Je dobré se nejdřív bát, když pracujete na nové kampani. Jen tak máte šanci, že to bude pecka. Naučte se to na Communication Summitu 2018.


Železná opona opět spadla!

Naštěstí jen na slovenských mobilech. Více se dozvíte na Communication Summitu


Communication Summit 2018 zveřejnil svůj program

Vrcholové oborové setkání seniorních manažerů v oblasti komunikace na našem trhu se uskuteční 30. 5. 2018 ve Slovanském domě v centru Prahy. Představuje novou platformu, kde se spolu setkají všechny zainteresované strany: jak zástupci klientů - firem a institucí, tak komunikačních a marketingových agentur. Těžištěm programu je komunikace zaměřená na výsledky – finanční i společenské.


Ropou 21. století bude umělá inteligence

Zájem o sofistikovanou práci s daty a využití umělé inteligence v českých firmách roste. Potvrzuje to vyprodaná konference Primetime for…Big Data, kde si 21. 3. 2018 víc než dvě stovky manažerů poslechly vystoupení šestnácti řečníků.


Primetime for … Big Data 2018

3 ingredience úspěšného využití Big Data


Primetime for … Internet Jungle 2017

V den voleb do poslanecké sněmovny, 20. 10., se v Národní technické knihovně konal třetí ročník konference Primetime for … Internet Jungle, které se zúčastnilo přes 150, převážně, brand a marketing manažerů z českých i zahraničních firem. Konference byla složena ze tří bloků, které se postupně věnovaly otázkám jak plánovat média v digitální době, jak integrovat automatizaci v zákaznické komunikaci, jak pracovat se segmentací v marketingových kampaních, nebo jak budovat komunitu kolem sociálních sítí.


Moderní značka je jednoznačná, soudržná a férová - plní to, co slíbila

Tématem třetího ročníku odborné konference Brand Management byl apel k pozvednutí významu značky jako integrální součásti vedení firmy a její strategie, promítnuté do produktů, služeb, lidí, prostředí i komunikace. Mezi čtrnácti řečníky konference vynikla Rita Clifton, nositelka Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy. V unikátní diskusi „grilovala“ zástupce tří prestižních značek, které řídí svůj globální marketing z České republiky. Employer branding, budování značky úspěšného zaměstnavatele, zajímavě představil Pavel Stratil, generální ředitel řetězce Lidl. Více než 400 účastníku letošního Brand Managementu se ve zcela zaplněném pražském Slovanském domě velmi aktivně zapojovalo do panelových diskusí soustředěných především na to, jak pozvednout úroveň značek tak, aby nesly atributy jednoznačnosti, soudržnosti a vůdcovství.


Brand Management 2017: Setkání těch, kteří stojí pevně na značkách

Brand Management 2017, který se uskuteční 20. září ve Slovanském domě v centru Prahy, právě zveřejnil úplný program.Kromě Rity Clifton, nositelky Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy, kterou Financial Times označily za brand guru, zde vystoupí i další přední marketingové osobnosti. Novinkou bude unikátní formát diskuse, v jejímž rámci bude Rita grilovat tři úspěšné značky v různých stádiích vývoje, které řídí svůj globální marketing právě z České republiky (Baťa, Ugo a Notino).


Rita Clifton na Brand Management 2017

Brand Management Vám letos přinese nejen vystoupení osobnosti světového marketingu, jíž je Rita Clifton, ale i atraktivní formát diskusního panelu.


Jak zkrotit internetovou džungli pro byznys?

Říjnová konference Primetime for ... Internet Jungle (25/10) provede spletitou divočinou online kanálů.


Zpátky na značky!

Konference Brand Management 2017 se bude zabývat tím, jak posílit značky


Neprodávejte data, ale problémy, které řeší

V pořadí již třetí ročník konference Primetime for ... Big Data, který se tradičně konal v prostorách Národní technické knihovny v Praze, navštívilo více jak 150 účastníků ze sféry marketingu, obchodu i vedení firem.


Videostory: Novinky z mobilního marketingu

Čtyři osobnosti, čtyři příběhy z mobilního světa Publics One, Mastercard, Česká spořitelna a Footshop.cz


Vše co je dnes online, je i mobile.

Čtvrtý ročník konference Mobile Marketing v Národní technické knihovně představil aktuální trendy v životě mobilních zákazníků, vývoj trhu s mobilní reklamou i konkrétní příklady kombinace mobilních řešení s dalšími online i offline komunikačními kanály pro reklamu, prodej i péči.


Mobile is the new online!

Už za tři týdny v Národní technické knihovně v Praze zazní případové studie firem L'Oréal, Footshop.cz, Česká spořitelna, Slevomat, MSD, MasterCard, O2 a řady dalších, které ukážou jak pracovat s mobilními zařízeními v rámci online mixu.


Jak vytěžit potenciál PR pro rozvoj byznysu

V pořadí osmý ročník odborné konference Public Relations Summit 2016 se konal 20. října v Žofínském Paláci. Téma konference přilákalo necelé dvě stovky účastníků, mezi nimiž nechyběli zástupci z řad PR manažerů, tiskových mluvčích, manažerů komunikace, zástupců agentur i státní správy.


Blue Events představují portfolio pro rok 2017

Prolistujte si portfoliem konferencí, které pro vás v následujícím roce připravujeme a zaneste si termíny svých favoritů do diáře.


Být jednoduchý není jednoduché, ale umožní to vytvořit neodolatelnou značku

Praha 23. 9. 2016. Téma letošního ročníku odborné konference Jak vytvořit neodolatelnou značku zaujalo brand managery a odborníky na řízení a rozvoj značek natolik, že sál pražského Slovanského domu byl zcela zaplněn a organizátoři z Blue Events museli několik dní před akcí zastavit registraci. Neodolatelné značky, jejich růst a umírání, příběhy úspěšných i těch, které vstaly z popela, si zaujatě vyslechly téměř čtyři stovky marketérů. Hlavní řečník konference Ken Segall představil magickou koncepci jednoduchosti inspirovanou především jeho dvanáctiletou spoluprací se Stevem Jobsem, ale též 40 leadery z celého světa.


Brand Management 2016 představí kromě atraktivního programu i konferenční mobilní aplikaci.

Jedním z témat, jimiž se bude 21. 9. 2016 ve Slovanském domě zabývat letošní Brand Management, je jak pečovat o zákazníky v nové všudypřítomné a propojené digitální době. A protože i organizátoři nechtějí v péči o účastníky akce zůstat pozadu, připravili pro ně konferenční mobilní aplikaci, která jim poskytne nejen užitečné informace, ale usnadní i kontakt s řečníky a dalšími účastníky.